کدام دانشجویان می توانند از خوابگاه های امیرکبیر استفاده کنند؟



دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرایط استفاده از خوابگاه های این دانشگاه در فاز یازدهم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به حضور آموزش و پرورش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پذیرش خوابگاه های این دانشگاه در مرحله یازدهم مطابق با شرایط کرونا صورت می گیرد و برای گروه های واجد شرایط بازتعریف شده است.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که اسکان فاز یازدهم خوابگاه های این دانشگاه تا 9 اردیبهشت 1401 ادامه دارد.

با توجه به حضور کلاس های کارشناسی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بعد از ماه مبارک رمضان (در مرحله دوازدهم)، کلیه ساکنان بخش تحصیلات تکمیلی خوابگاه های این دانشگاه باید در پایان فاز جاری (یازدهم) بلافاصله خوابگاه را ترک کنند. ).

با اطلاعیه قبلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مرحله یازدهم استفاده از خوابگاه های این دانشگاه، کلیه دانشجویان ورودی سال 97 کارشناسی ارشد 95 و قبل از کارشناسی و دکتری 93 و قبل از آن، به دلیل اتمام خوابگاه ها نمی توانند از خوابگاه استفاده کنند. .

با توجه به رعایت مداوم پروتکل های بهداشتی، ورود به خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر منوط به تزریق دو نوبت واکسن و ارائه کارت الکترونیکی واکسیناسیون صادره از وزارت بهداشت برای دانشجویان الزامی است.

همچنین تا اطلاع ثانوی پذیرایی از میهمانان در خوابگاه ها و مسافرخانه ها ممنوع است.

در اطلاعیه دانشگاه صنعتی امیرکبیر آمده است: دانشجویان از تاریخ دفاع از فارغ التحصیل حداکثر به مدت 15 روز فرصت اقامت دارند و پس از این تاریخ در صورت عدم خروج دانشجو، هزینه خوابگاه خواهد بود. روزانه و رایگان باشید فوراً کالج را ترک کنید.

گروه های مشمول اسکان فاز یازدهم دانشگاه صنعتی امیرکبیر شامل دانشجویان کارشناسی 96 و 97، کارشناسی ارشد 98 و 99 و دکتری 94 تا 98 می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید