واگذاری 10 میلیون تومان سهام به 3.5 میلیون نفر


واگذاری 10 میلیون تومان سهام به 3.5 میلیون نفر

شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی نحوه تخصیص 10 میلیون تومان سهام عدالت به سه میلیون و 500 هزار نفر از اعضای کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه نفر اول را تعیین و تصویب کرد. دهمین شهدا.

به گزارش ایسنا، در جلسه شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، تصمیم 10 ماده ای نحوه تخصیص سهام عدالت به مبلغ 3.5 میلیون نفر به تصویب رسید. . افراد کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه دهک اول تایید شدند و ایثارگری ها به تایید اعضا رسید.
بر اساس این مصوبه 10 میلیون تومان سهم با 50 درصد تخفیف به هر واجد شرایط اقساط تعلق می گیرد و بازپرداخت اقساط از محل سود شرکت ها بوده و واجدین شرایط مبلغی را پرداخت نمی کنند. .
شناسایی این افراد با کمک سازمان های حمایتی انجام شده و برای دریافت سهام نیازی به مراجعه مشمولان به سازمان یا سایت و یا ثبت نام نیست، بلکه تمامی مراحل به صورت سیستمی و خودکار خواهد بود و پس از تخصیص کامل سهام سهام، اطلاع رسانی خواهد شد.
مقرر شد شورای واگذاری جزئیات پرتفوی و قیمت هر سهم را تایید کند و تخصیص این سهام توسط سازمان خصوصی سازی در هفته پایانی سال انجام شود.
رئیس جمهور در این دیدار بر لزوم حمایت و تقویت بخش خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: بخش خصوصی نباید پس از واگذاری رها شود، بلکه باید به گونه ای حمایت شود که در جهت تولید ثروت پایدار و رشد اقتصادی باشد.
رئیسی با اشاره به نگاه روشنگرانه مقام معظم رهبری به سیاست های اصل 44 گفت: در اینکه رهبری باید تفویض شود و نقش دولت باید ارشادی و تنظیمی باشد، شکی نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید