بازدید رئیس سازمان زندانها از ندامتگاه تهران



رئیس سازمان زندان ها در آخرین روز سال جاری و در آستانه آغاز سال جدید به همراه مسئولان قضایی، معاونین و مدیران سازمانی از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی عصر امروز دوشنبه ساعاتی قبل از تحویل سال نو در محل مددجویان کانون اصلاح و تربیت و کانون پرورش فکری و تربیتی تهران گفت و گوی دوستانه ای با آنها داشت.

وی پس از خروج از ادارات مختلف ابراز امیدواری کرد در سال جدید روزهای خوبی برای آنها رقم بخورد. وی افزود: ایام فرخنده و پر برکتی را برای شما آرزومندم تا با برنامه ریزی صحیح، زندگی موفقی همراه با سربلندی و سلامتی پیش رو داشته باشید.

محمدی همچنین به دعای تحویل سال «هل حالانا الاحسن حله» اشاره کرد و خطاب به آنها گفت: انشاءالله شاهد تحولی درونی در شما خواهیم بود و پس از آزادی شما با عدم ارتکاب جرم، چنین رفتاری داشته باشید. طوری که دیگر به مرکز باز نخواهید گشت. .

در این بازدید رئیس سازمان زندان ها نیز به رسم سنتی به تمامی مددجویان کانون اصلاح و تربیت هدایایی در قالب عیدی اهدا کرد.

رئیس سازمان زندان ها در بخشی دیگر از سربازان وظیفه کانون به مناسبت سال جدید بازدید کرد و از خدمات آنان در مراکز کیفری و تربیتی تقدیر کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید برخی از مدیران سازمانی، مدیر کل زندانهای استان تهران، معاون دادستان تهران و رئیس دادگاه اطفال حضور داشتند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید