مسجد الاقصی برای ما خط قرمز است



رئیس جمهور ترکیه ضمن محکومیت حمله وحشیانه مسلمانان به قبله اول اعلام کرد که مسجدالاقصی برای ما خط قرمز است.

به گزارش ایسنا، رجب طیب اردوغان که کشورش طی یک سال گذشته روابط خوبی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده است، به حمله نظامیان اسرائیلی به مسجد الاقصی واکنش نشان داد و گفت: مسجد الاقصی خط قرمز است. ما حمله وحشیانه مسلمانان به قبله اول را محکوم می کنیم.» محکوم می کنیم

رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد: واضح است که موج خشونتی که دولت اسرائیل با وجود همه هشدارها به راه انداخته، ناشی از بحران داخلی آن است و این سیاست را ظلم و جنایت می نامند.

اردوغان افزود: ما اقدامات شنیع (حمله اسرائیل به مسجد الاقصی) علیه قبله اول مسلمانان را محکوم می کنیم و خواستار توقف آن در اسرع وقت هستیم.

وزارت امور خارجه قطر همچنین نسبت به هرگونه تغییر در وضعیت حقوقی و تاریخی حاکم بر مسجدالاقصی، قدس و سایر اماکن متبرکه این شهر هشدار داد و مسئولیت هرگونه تنش و خشونت ناشی از تضییع حقوق مردم این شهر را مقصر دانست. مردم فلسطین درباره دولت رژیم غاصب صهیونیستی.

این وزارتخانه در بیانیه ای حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس را محکوم کرد و خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای توقف این جنایات شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید