مداخله مجلس در ماجرای مسمومیت های زنجیره ای دانش آموزان؛ کمیته تحقیق تشکیل می شود



به گزارش اخدا آنلاین به نقل از خانه ملت، جلال رشیدی کوچی به عمد اشاره کرد. مسمومیت دانش آموزان قم و در تایید این موضوع از سوی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از کمیسیون کشور و شوراها درخواست تشکیل کمیته تحقیق و تفحص خواهیم کرد چرا که یک اتفاق عمدی رخ داده است. بنابراین لازم است که ابعاد این به طور دقیق مشخص شود مسمومیت های سریالی مرور.

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس گفت: با هماهنگی رئیس کمیسیون داخلی کشور اقداماتی در مجلس برای رسیدگی به مسمومیت ها انجام شده است اما این اقدامات رسمی نیست و پرونده خواهد شد. به محض تشکیل کمیسیون ها به صورت رسمی پیگیری شود. مسمومیت دانش آموزان در تهران، بروجرد و قم مشابه بوده و همه پرونده ها با هم بررسی می شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این مسمومیت ها قطعا به خارج از کشور و به همین دلیل است مسمومیت تداوم پیدا کرده است و نیاز به بررسی دقیق دارد.

یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در نشست خبری گفت: پس از چندین بار مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم مشاهده شد که مردم خواهان تعطیلی تمام مدارس به ویژه مدارس دخترانه بودند.

اخیرا در برخی حوادث مبهم تعدادی از دانش آموزان مدارس دخترانه مسموم شده و به بیمارستان منتقل شدند اما علت مسمومیت و عاملان این مسمومیت مسمومیت هنوز مشخص نشده است پیش از این، دادستان کل کشور گفته بود که این اتفاقات احتمالا عمدی است.

دیدگاهتان را بنویسید