پیام تسلیت دانشگاه تهران در پی درگذشت دو تن از اساتید این دانشگاه



در پی درگذشت دو تن از اساتید دانشگاه تهران، این دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه دانشگاه تهران آمده است:

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

ما عمیقاً متاثر و متاثر از این خبر هستیم که دکتر. سید حسن مطیعی لنگرودی، استاد پیشکسوت و ممتاز دانشکده جغرافیا و دکتر سید حسین سجادی بافقی، استاد برجسته دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، ندای حق را نادیده گرفته و چهره خود را غبارآلود کرده است.

این اساتید دانشگاه تهران علاوه بر تدریس به دانشجویان و تولید مقالات علمی ممتاز، کتاب های ارزشمندی را در کارنامه و سوابق علمی پژوهشی خود به رشته تحریر درآورده اند که بی شک ثمره فعالیت های پربار و پربرکت این دانش پژوهان برای همیشه باقی خواهد ماند.

بدون شک دکتر نقش انکارناپذیر سید حسن مطیعی لنگرودی در توسعه جغرافیای انسانی (روستایی) و اقتصاد منطقه ای و دکتر درخشش سید حسین سجادی بافقی در روانشناسی تربیتی و مشاوره در خاطر اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این رشته های تخصصی به یادگار خواهد ماند.

بدینوسیله از طرف هیأت امنا و خانواده بزرگ دانشگاه تهران ضمن ابراز تاسف عمیق، درگذشت این عزیزان را به خانواده های داغدار، دانشجویان، اساتید و همکاران گرامی تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم. و مغفرت و ثواب و صبر برای بازماندگان از جانب خداوند مشکل ساز است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید