نمایش 40 پوستر منتخب از نمایشگاه “پیامبر مهربانی” – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه پوستر «پیامبر مهربانی» جدیدترین برنامه فرهنگسرای اندیشه است که به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار شد.پ) و هفته وحدت در گالری اندیشه برگزار می شود.

در این نمایشگاه 40 پوستر برگزیده از میان صدها اثر ارسالی به جشنواره «پیامبر مهربانی» توسط هیئت داوران انتخاب و در معرض دید عموم قرار گرفت.

هيئت مدیره داوران این جشنواره اساتیدی چون اشکان هستند کازانچایسید محمد یاسینی و علی بهگینی.

نهمین جشنواره «پیامبر مهربانی» در بخش پوستر منشی استاد جلال عطارزاده و به همت فرهنگسرای اندیشه. این برنامه شامل فراخوان، جمع آوری و داوری آثار اساتید گرافیک، برگزاری نمایشگاه و تجلیل از برترین ها می باشد.

پیامبر گرامی اسلام کاملترین نماد محبت و مهرورزی و اخلاق نیکو است. این ویژگی ها را نشان دهید خب یکی یکی از مهمترین آموزه هایی است که در قالب هنرهای تجسمی معنادار و زیبا می توان به آن پرداخت. فرهنگسرای اندیشه با برگزاری 9 دوره جشنواره پوستر پیامبر مهربانی تلاش تا در جهت معرفی این املاک گام بردارد.

بر همین اساس، نمایشگاه پوستر «پیامبر مهربانی» از پنجشنبه 30 مهرماه در گالری اندیشه آغاز به کار کرد و تا 7 مهر ادامه دارد. پس از پایان این مراسم، نمایش پوسترهای پیامبر مهربانی تا روز جهانی مهربانی (31 آبان) مصادف با پایان این مراسم در گالری واقع در گذر داخلی فرهنگسرای اندیشه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید