پاسخ یک زن مسلمان جدید “آمریکایی” به یک شخصیت “ایرانی” درباره حجاب – اخبار دین ، ​​قرآن و اندیشه – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، یک زن مسلمان جدید آمریکایی در یک گردهمایی دانشجویی در ایالات متحده آمریکا به شکایات این دانشجوی ایرانی درباره عدم تصریح قرآن در موضوع حجاب پاسخ داد.

دانشجوی جوان در این جلسه می گوید مادرم در ایران بزرگ شده و به این کشور (آمریکا) آمده است. او به من گفت هیچ مبنایی در قرآن وجود ندارد که زنان حجاب داشته باشند و بنابراین خود را در این وضعیت “سلطه گرانه” قرار دهند. اگر دلیلی در قرآن وجود ندارد ، چرا زنان باید خود را بپوشند؟

این بانوی تازه مسلمان پاسخ می دهد که دلیل آن در قرآن و آیه 31 سوره نور است. 1 اگر این آیه را بخوانید ، می فهمید که حجاب اجباری است.

ادامه را در کلیپ زیر مشاهده کنید.

عفاف و حجاب ،

—————————

پاورقی:
و دوقلو Llmvmnat Yghzzn I Bsarhn و Yhfzn Frvjhn و La Ybdyn Zynthn بهره برداری و Lyzrbn به زودی ما Bhhmrhn بعد از ظهر در Jyvbhn و La Ybdyn Zynthn Lbvlthn Bayhn sh sh shhers پدران Bvlthnn Bhhhnnn Bhnayhn Benhnhn موجودات مقوا یا مقوا دارایی یمن مردان کودک آلزین اولاربه اول آلتابین غیرلما یژروا ورات بر زنان و لا یزربن برجلن لیلم ما یخفین من زینت و توبوا به خدا جمیا آیه المومونون لکم تفلوحنبه
و به زنان م faithمن بگو: «چشمهای تو [از هر نامحرمى‏] خود را مهار کنند و عفیف باشند و زیور آلات خود را آشکار نکنند. بجز چی [طبعاً] از آن معلوم است. و باید روسری خود را به گردن ببندد [فرو] و زیور آلات خود را بسازید مگر برای شوهران یا پدرانشان یا پدران شوهران یا پسرانشان یا پسران شوهرانشان یا برادرانشان یا پسران برادرانشان یا پسران خواهران یا همسرانشان [همکیش‏] خودشان یا کنیزهایشان یا نوکران مردی که [از زن‏] کودکانی را که از اندام تناسلی زنان بی اطلاع هستند ، در معرض دید یا قرار ندهید. و پاهایت [به گونه‏اى به زمین‏] تا زمانی که معلوم نشود چه چیزی از زینت خود پنهان کرده اند ، در نزنید. ای کسانی که ایمان آورده اید! [از مرد و زن‏] به امید نجات به درگاه خدا توبه کنید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید