آغاز سری جدید “دستفرمون” اواخر تابستان خواهد بود / کامران تفتی؟ – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، سومین فصل مسابقه “دست فرمونی” به تهیه کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم به هوا نزدیک می شود. محمودی در گفت وگو با تسنیم ، از پخش این برنامه تلویزیونی در اواخر تابستان خبر داد. وی درباره زمان پخش و اجرای کامران تفتی می گوید: به احتمال زیاد فصل سوم این مسابقه تلویزیونی از اواخر تابستان آغاز می شود و کامران تفتی نیز مانند فصل گذشته سرپرستی این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

پیگیری ها نشان می دهد که قرار است چندین قسمت به برنامه اضافه شود که یکی از آنها باشگاه اتومبیل “فرمون دست” است که چهار مربی دارد. در فصل جدید ، قرار بود ضبط برنامه از اول سپتامبر آغاز شود و حتی دو قسمت ضبط شد ، اما گروه به دلیل کرونا و قله های مختلف این بیماری ، ضبط را متوقف کرد. ضبط فیلم به زودی آغاز می شود و همانطور که تهیه کننده اشاره کرد ، پخش برنامه احتمالاً اواخر تابستان امسال آغاز می شود.

روز گذشته مدیران شبکه نسیم از مراحل تولید این برنامه تلویزیونی دیدن کردند. در این جلسه محمد احسانی مدیر شبکه ، حسن خجسته عضو شورای سیاستگذاری سیما ، مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید و مهدی توکلی زاده مدیر برنامه شبکه حضور داشتند. در این جلسه احسانی ضمن صحبت با کارکنان ، بر ضبط برنامه با حفظ شرایط ایمنی و بهداشتی تأکید کرد و از انسجام ، انگیزه و روحیه بالای تیم تولید برای رشد “دست فرمونی” در سومین دوره اشاره کرد. فصل

شبکه نسیم ، صدا و سیما ،

در این ملاقات ، عوامل ضمن ارائه توضیحات کامل در مورد تولید و تلاش برای رسیدن سریعتر به آنتن ، که در زمان افزایش شیوع کرونا به تاخیر افتاد ، روند مسابقه را در میدان و در پیست توضیح دادند. سومین فصل مسابقه “دست فرمونی” که قبل از تولید در اوایل ماه مه آغاز شده بود ، با طراحی و راه اندازی جدید باشگاه مسابقه دستی فرمون آغاز شد که هدف آن استعدادیابی علاقمندان به این رشته در شهرهای مختلف این کشور بود. کشور.

این فرایند زیر سه تیم مردان به سرمربیگری شروین یگانه ، فرهاد مطلبی و محسن جعفری و تیم بانوان به سرپرستی یلدا مرادی انجام شد. در این دوره ، طی چندین جلسه و کلاس های آموزشی در شهرهای ارومیه ، شیراز ، کرمانشاه و تهران ، نفراتی برتر انتخاب شدند که ضمن ادامه تمرینات خود ، خود را برای رقابت حرفه ای در مسابقات پیست و فرمون دست در فصل سوم آماده می کردند.

شبکه نسیم ، صدا و سیما ،

یکی از ویژگی های فصل سوم حضور تیم های استانی است که در این دوره با مکاتبه با هیئت های اتومبیل رانی هر استان دعوت شده بودند و تیم هایی که آمادگی خود را اعلام کردند در قالب مسابقات امدادی با سایر استان ها رقابت خواهند کرد. عنوان رأی مردم در بخش حرکات نمایشی در نظر گرفته شده است.

تیم تولید در تلاش است تا این برنامه را در اسرع وقت در اختیار علاقمندان به آنتن شبکه قرار دهد ، به دلیل شرایط ناشی از بیماری عروق کرونر قلب و ملاحظات ترافیکی بین استانی. پس از آن مدیران شبکه نسیم با حضور در لوکیشن برنامه «نفس» از تلاش های این تیم قدردانی کردند که این روزها مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

در این جلسه که تهیه کنندگان و خانم فلورا سام ، مجری برنامه حضور داشتند ، بر ارزش این برنامه در قدردانی و توجه به مادران و بیان داستان زندگی آنها در قالب برنامه های تلویزیونی تأکید کردند. نفس که توسط مادران و در سراسر کشور میزبانی می شود ، تصویری متفاوت از نقش زنان در زندگی اجتماعی و بنیان خانواده ارائه می دهد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید