هریزاوی: رسانه ملی فرصت های بی نظیری در محرم ایجاد می کند – اخبار دین ، ​​قرآن و اندیشه – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، حجت الاسلام روح الله حریضوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به عملکرد رسانه ملی در پوشش خبری عزاداری دهه اول محرم اظهار داشت: و سالار شهدا را نشان داد و ارتقاء قابل توجهی داشت. به

معاون سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سیما علاوه بر پوشش مراسم عزاداری محرم در سراسر کشور ، تاکنون اقدامات ارزنده ای را در راستای افزایش و همراهی و تشویق اقشار مختلف مردم به رعایت دستورات بهداشتی در عزاداری محرم انجام داده است. . “

معاون سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مهمترین موضوع برگزاری عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بود تا مشکلی برای سلامت مردم ایجاد نشود و انصافاً رسانه ملی مهمترین نقش را در حصول اطمینان از این امر ایفا کرد. . “

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: دلبستگی شدید مردم به شهدا و ایجاد هیئت های عزاداری سال به سال در حال افزایش است و شور خاصی دارد اما با توجه به اینکه امسال نیز مانند سال گذشته به دلیل شرایط ویژه کرونا با محدودیت هایی. ” روبرو بودیم. رسانه ملی با برنامه ریزی های انجام شده و در نظر گرفتن اجرای همه دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، برنامه ای جامع برای پوشش این رویداد تهیه کرد و فرصت های منحصر به فرد و صحنه های جدیدی از این محدودیت ها ایجاد کرد که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام حریضوی با اشاره به غنی ترین و پربارترین برنامه های عزاداری امام حسین (ع) نسبت به سال گذشته گفت: عزاداری به نمایش درآمد و رسانه ملی قتل ، روزه و مصیبت شهادت سرور و سالار شهیدان را به زیبایی به تصویر کشید. (ع) به گونه ای که جامعه بتواند آن را همراهی کند.

وی تأکید کرد: رسانه ملی توانست با برپایی مراسم عزاداری ، تلاش دشمنان برای القای شیوع بیشتر بیماری عروق کرونر را به درستی خنثی کند و با توجه به شرایط کرونری و رعایت شرایط ، شکاف حضور مردم در جوامع حسینی را پر کند. دستورالعمل ها.”

وی افزود: در دهه اول محرم موفق شدیم این روزها محصولات مناسبی را برای برنامه «حسینه ایران» ارائه دهیم. همچنین در برنامه “تکیه” شبکه افق و شبکه “زنده باد زندگی” دو سازمان تبلیغاتی اسلامی نقش خوبی را ایفا کردند و ما در مجموع در 10 برنامه مخفی شرکت کردیم.

حجت الاسلام حریضوی ادامه داد: اسکن هایی که تلویزیون این روزها با هماهنگی سایر دستگاه ها راه اندازی و انجام داد بسیار ارزشمند بود.

وی تاکید کرد: از آنجا که فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درباره نحوه برگزاری مراسم عزاداری مطابق پروتکل های بهداشتی عزاداران حسینی یکی از رسالت های رسانه ملی است ، لازم است از این پس برای برگزاری مراسم اربعین حسینی برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام حریضوی افزود: امسال جدا از تصاویر حرم و حرم امام حسین (ع) ، برنامه نویسان باید با حضور در موکب ها و ستون ها ، فضای زائران اباعبدالله الحسین (ع) را آماده و منعکس کنند. واقع در عراق است. “

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه مفهوم عزاداری برای حسین (ع) با موکب های حسینی گره خورده است ، گفت: نباید فرصتی را برای ساخت مستندهای به روز و از دست دادن پخش برنامه ها و اسناد پس از پایان محرم ، اما بهتر است این شکوه حضور را در همان شبهای حضور عاشقان نشان دهیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اظهار امیدواری کرد: تولید فیلم ها و سریال های جدید ماه محرم در آینده به درستی انجام شود و شاهد تولیدات باشکوه و ارزشمندی متناسب با ایام محرم باشیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید