بازگشت مهدی فخیم زاده با نقشی متفاوت / جزئیات سری جدید شبکه 3 – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، آخرین باری که مهدی فخیم زاده در یک سریال تلویزیونی بازی کرد ، به سریال “البدل” بازگشت و در سینما با آن اتفاق سخت “مشت آخر” را به پایان رساند و روی صفحه نقره ای رفت البته شایعاتی درباره حضور او در سری جدید داوود میرباقری که نقش متفاوتی در «سلمان فارسی» دارد ، شنیده می شود.

فخیم زاده از سریال “021” سید جواد رضویان و سیامک انصاری کناره گیری کرد و گمانه زنی هایی درباره نگارش فیلمنامه “کارآگاهان جوان” برای شبکه پنج سیما مطرح شد و حالا او با سریال و نقشی متفاوت به تلویزیون برمی گردد. پیگیری های تسنیم نشان می دهد که “اپیدمی” از روز پنجشنبه در بوستان ولایت آغاز شده است.

دیروز اصغر نقی زاده در جریان گفتگو با خبرنگار تسنیم وی به بازی در مجموعه ای به نام “اپیدمیک” برای شبکه سه سیما اشاره کرد. او گفت که در این سریال با بازیگران شناخته شده ایفای نقش خواهد کرد. اونم چند فصل وقتی سراغ عوامل این سریال رفتیم متوجه شدیم که کار توسط خانه تولیدات جوان ساخته می شود. روابط عمومی خانه تولیدات جوان با جزئیات بیشتر به تسنیم وی اعلام کرد: این اثر سه فصل است که هر فصل 7 قسمت دارد. سه کارگردان به نام های سیدامیر سجادی ، حسینی ، محمد صادق بکتاشیان و محمد علیزاده که تجربه ساخت تله فیلم و سریال را دارند ، کارگردانی این سریال را بر عهده داشته اند.

وی درباره حضور مهدی فخیم زاده در این مجموعه تلویزیونی نیز گفت: آقای فخیم زاده نقش احمد جهان را بازی می کند که یکی از نقش های اصلی را بازی می کند. وقتی گروه جوان و فیلمنامه سریال را دیدند ، موافقت کردند که در “اپیدمی” بازی کنند. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار خواهد کرد.

روابط عمومی خانه تولیدات جوان همچنین اسامی سایر بازیگران این مجموعه و اضافه شدن بازیگران جدید در فصول بعدی را ذکر کرد و افزود: قرار است بازیگران دیگری در فصل های آینده اضافه شوند.

وی درباره زمان پخش این سریال از شبکه سه سیما نیز تأکید کرد: انشاءالله در اواخر دهه 1400 یا اوایل 1401 روی آنتن می رود.

شایان ذکر است فیلمبرداری این سریال در بیمارستانی صحرایی واقع در بوستان استان تهران انجام می شود. این اثر توسط سعید کمانی تولید می شود و درباره قهرمانی ها ، فداکاری های مدافعان سلامت و کادر پزشکی در دوران کرونا است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید