مستند “نفوذ” در ترور شهیدان رجایی و باهنر / تصویربرداری سریال “جزر و مد” به پایان رسید – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در بسته خبری امروز صدا و سیما ، اخباری مانند آغاز برنامه ای با عنوان “هزاره شعر” با اجرای علیرضا بهرامی در شبکه 4 ، مستند “تأثیر” درباره ترور رجایی و باهنر و پایان فیلمبرداری سریال “جزر و مد” همراه با جزئیات:

برنامه ای برای شعر در تلویزیون شروع کنید

برنامه «هزاره شعر» با اجرای علیرضا بهرامی از دوشنبه (7 شهریور) هر هفته از شبکه 4 روی آنتن می رود.

“هزاره شعر” عنوان مجله ای ادبی است که به هزاران شعر و ادبیات شیرین فارسی و اخبار شعر و ادبیات و نشر در این زمینه در دوشنبه شب ها می پردازد و نقد ادبی نشریات را نیز در نظر می گیرد.

این برنامه توسط احسان وحیدزاده در گروه ادبیات و هنری شبکه 4 تهیه شده است و شامل موارد مختلف مانند اخبار ، معرفی نشر اخبار ، معرفی کتاب ها ، گزارش ها و … است و سعی در افزایش آگاهی و دانش مخاطبان در این زمینه دارد. از ادبیات به

علیرضا بهرامی مجری برنامه “هزاره شعر” پیش از این اجرای میز شعر برنامه “شب ادبیات” و برنامه “شب شعر” شب های هنری چهار سیما را بر عهده داشت که تهیه کنندگی آن را احسان نیز بر عهده داشت. وحیدزاده در نیمه دوم سال. سال 1399 روی آنتن شبکه چهار سیما پخش شد.

برنامه «هزاره شعر» از این هفته روی آنتن شبکه چهار سیما رفت و دوشنبه شب ساعت 23 پخش می شود.

«نفوذ» روی آنتن می رود / داستانی درباره ترور شهیدان رجایی و باهنر

مستند “نفوذ” به کارگردانی جواد مغایی ، تهیه شده توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح ، به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر ، دوشنبه 8 شهریور ساعت 20 از شبکه مستند پخش می شود.

مستند “نفوذ” روایتی روشن و جدی از زندگی مسعود کشمیری ، عامل ترور شهیدان رجایی و باهنر است.

مسعود کشمیری یکی از نیروهای سازمان منافقین بود که با نفوذ در دستگاه های اجرایی کشور ، راه را برای بمباران دفتر نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران در 8 شهریور 1360 و شهادت رجایی و باهنر. این مستند تأثیرگذار بخش هایی از زندگی این شخص را بازخوانی می کند.

فیلمبرداری مجموعه “جزر و مد” را به پایان برسانید

تصویربرداری سریال «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی زاده به پایان رسید.

«جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی زاده و تهیه کنندگی محسن توکلفرد که مجموعه ای 30 قسمتی در ژانر اجتماعی است و در استان خوزستان تولید شده است ، در اواخر سال 1399 وارد مرحله تولید شد و فیلمبرداری آن پس از چهار ماه در 23 خرداد 1400 به پایان رسید.

رضا فیاضی ، نصرالله رادش ، مهدی امینی خواه ، افسانه ناصری ، فریده دریااماج ، خشایار راد و … از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان این مجموعه متناسب با فضای جنوب کشور است و داستان اصلی در جنوب کشور اتفاق می افتد. داستان مجموعه تلویزیونی «جزر و مد» درباره مردی به نام لطیف است که در اصل به همراه همسر و فرزندانش در جنوب تهران زندگی می کند. او برمی گردد تا زندگی خود را به نظم و ترتیب برساند.

سریال “جزر و مد” که هم اکنون در مراحل پیش تولید است ، به زودی از یکی از شبکه های تلویزیونی پخش می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید