مروری بر فیلم های بازیگر مشهور استرالیایی در تلویزیون / شومن که هم مجری اسکار شد و هم نامزد جایزه امی! – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، شبکه نمایش این هفته به پخش فیلم های جدید خود ادامه می دهد و سراغ فیلمی از سینمای استونی با عنوان “کوهنورد شبح” می رود. علاوه بر این ، بررسی آثار بازیگر استرالیایی “هیو جکمن” یکی دیگر از برنامه های این شبکه در هفته آینده است. بازیگری که به دلیل نقش های متناقض خود در ژانرهای مختلف فیلم در سراسر جهان شناخته می شود و وسعت حوزه کاری او یکی از ویژگی های اوست.

هیو جکمن بیشتر به خاطر نقش طولانی خود در نقش ولورین در سری فیلم های مردان ایکس شناخته می شود ، که برای این مدت به عنوان ابرقهرمان سینمایی طولانی ترین رکورد گینس را ثبت کرد. همچنین در کمدی-عاشقانه کیت و لئوپولد ، فیلم اکشن-ترسناک Van Helsing ، درام علمی تخیلی Prestige and Fountain ، درام عاشقانه تاریخی استرالیا ، نسخه فیلم ضعیف ، معمای زندانی هیجان انگیز و بزرگترین موزیکال شومان بازی کرد. منتقدان زیادی را برانگیخت.

او نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد ، جایزه بفتا بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه گلدن گلوب 2013 بهترین بازیگر مرد موزیکال یا کمدی شد. در تئاتر ، او برنده جایزه تونی برای بازی در نقش پسر آز شد ، و برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم برای موسیقی برای آلبوم موسیقی فیلم شد. او میزبان چهار جایزه تونی بوده و برنده جایزه امی برای اجرای خود شده است. او همچنین در هشتاد و یکمین مراسم اسکار اجرا کرد و نامزد جایزه امی شد.

ما جزئیات ساعت نمایش فیلم ها در شبکه را مرور می کنیم:

ساعت 13:

فیلم ها و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 7 تا 29 شهریور پخش می شود: “هفتم بمان” ، “نردبان” ، “ساعت صفر” ، “پاشنه بلند 2” ، “افسانه قشم” ، “خاک و آتش “،” یتیم خانه ایران “نام فیلم های این بخش است.

ساعت 3 بعد از ظهر

جعبه ثابت فیلم های ویژه تابستانی ویژه شبکه نمایش که هر روز ساعت 15 از این شبکه پخش می شود به شرح زیر است: “شر” ، “جک ایرلند: بدهی قدیمی” ، “نوا زامبلا” ، “Company” ، “Breathe” “Shanghai Fighters” و “Blood and Money”.

ساعت 19:00

فیلم های منتخب خانوادگی ، که بخشی ثابت از شبکه تابستانی 19:00 خواهند بود ، شامل “لبخند جیمی” ، “مسابقه بزرگ” ، “سفر به تاریخ” ، “رسوایی 1” ، “بزرگ” “بیشتر از زندگی” ، “دو برادر” و “من هنوز آلیس هستم”.

ساعت 21:00

هیو جکمن بازیگر استرالیایی که برای بازی در فیلم “بینوایان” نامزد دریافت جایزه اسکار شده است ، این هفته مهمان شبکه بازبینی مرور است. لیست کوتاه این بازیگر برای هفته آینده شامل “کیت و لئوپولد” ، “نبرد فولادی” ، “کرامت” ، “شمشیر ماهی” ، “استرالیا” ، “زندانیان” و “آموزش بد” خواهد بود.

ساعت 23:00:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش ، که یک بخش فیلم جذاب است ، عبارتند از: “سه شمشیرزن 2” ، “امکان مینا” ، “شهر دروغ” ، “از بالای قله” ، “T34 “،” آسمان خراش “و فیلم جدید شبکه نمایش به نام” کوهنورد شبح “که برای اولین بار پخش می شود. این فیلم محصول استونی 2015 اورماس لیو است. داستان فیلم که بر اساس واقعیت است ، درباره گروهی از کوهنوردان جوان است که برای تفریح ​​به سیبری رفته و در این راه با اتفاقات عجیبی روبرو می شوند.

ساعت 1 بامداد:

منتخب این هفته فیلم های کلاسیک به ترتیب تاریخ اکران نمایش داده می شود: “Roller Custer” ، “Fortress” ، “Justice Zorro” ، “کوهنورد رودی” ، “دست کثیف استعمار” ، “برای پسرم” و ” در چهارراه بزرگ “.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید