جزئیات برخی از برنامه های جدید شبکه نسیم / “شبکه کوچک” و “نبرد روبات ها” با یک انیمیشن – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پس از ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام و پخش برنامه های منعطف با آن روزهای غم انگیز ، برنامه پخش شبکه نسیم با تغییراتی و متناسب با آخرین روزهای تعطیلات تابستانی پیش بینی و طراحی شده است. به

بنابراین برنامه «نفس» که پخش آن از ابتدای محرم و با ایفای نقش مادران سرزمین ما ایران آغاز شده است ، با فضایی متفاوت به پخش خود ادامه می دهد. این برنامه ، با اجرای فلورا سام ، عاشقانه ای از مادربزرگ های بزرگ کشورمان ایجاد کرده است و سعی می کند تصویری درست ایجاد کند. من را به یاد آرامش از دست رفته زندگی امروز می اندازد.

نفس هر شب ساعت 21:30 میزبان میهمانان این برنامه خواهد بود.

“ورزش” که کار خود را در این فصل با مرور مسابقات المپیک 2020 آغاز کرده است ، عصر امروز ساعت 20:30 از شبکه نسیم با مشاهده مسابقات پارالمپیک و معرفی قهرمانان و مدال آوران رشته های مختلف با بسته های مختلف به پخش خود ادامه می دهد. معرفی ورزش ، داستان چهره های برجسته المپیک و مرور رویدادهای ویژه این رویداد از دیگر قسمت های این برنامه است.

نمایش عروسکی “شبکه کوچک” با فضایی جذاب و طراحی خاص از شنبه 6 شهریور از شبکه نشاط و سرگرمی روی آنتن می رود. این اثر که فضای داخلی یک شبکه تلویزیونی را با ترکیبی از واقعی و عروسکی ترکیب می کند ، هر روز ساعت 19 با اقلام مختلف آماده پخش است.

این شبکه کوچک توسط مرکز صبا تولید می شود و یکی از محصولات ویژه این مجموعه است که علاقمندان به این قالب می توانند آن را از این شبکه مشاهده کنند.

فصل جدید برنامه «ویتامین ایکس» با تغییر فرم و اجرا با هدف تغییر شرایط این روزها به آنتن نسیم می آید تا با اتفاقات جدید و قسمتهای جذاب و شیرین لبخندی به مخاطبان خود ببخشد. «ویتامین خ» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از این شبکه پخش می شود.

سری جدید “نبرد روبات ها” برای علاقه مندان به مسابقات خاص و مهیج آماده شده است. این برنامه با شرکت کنندگانی روبرو می شود که با خلاقیت و استراتژی با ربات های خود رقابت می کنند. نبرد روبات ها جریان و چالش روبات هایی است که چندین مهندس برق و کامپیوتر در پشت خود هستند و سعی می کنند با کسب تجربه جدید در هر مسابقه برتری داشته باشند.

این برنامه که با پشتیبانی شبکه 5 تهیه شده است ، هر شب ساعت 23 روی آنتن می رود.

انیمیشن «آقایان» که روایتی شیرین و آموزنده در بستر تاریخ ایران است ، طبق روال قبلی هر روز ساعت 18:30 با داستانهای متنوع و مغرور پخش می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید