شیائومی احتمالا سال آینده گوشی های هوشمند مجهز به شارژ 200 واتی را عرضه خواهد کرد


در ماه جولای، شیائومی به طور رسمی از گوشی پرچمدار شیائومی 12 اس اولترا رونمایی کرد. یکی از نکات فروش این دستگاه دوربین اصلی آن است که از سنسور بسیار بزرگ یک اینچی سونی IMX989 بهره می برد. با توجه به امتیاز بنچمارک DXOMark، عملکرد دوربین این پرچمدار حتی بهتر از آیفون 13 پرو مکس است. با این حال، این گوشی هوشمند هنوز از سریع ترین راه حل های شارژ سریع جهان استفاده نمی کند.

اگرچه قدرت تصویربرداری یک گوشی هوشمند بسیار مهم است، اما Xiaomi 12S Ultra همچنان از نظر فناوری شارژ سریع از بسیاری از محصولات موجود در بازار و حتی برخی از مدل های میان رده عقب است. به عنوان مثال Redmi Note 11T Pro از شارژ فوق سریع 120 واتی استفاده می کند و شاید به همین دلیل ابعاد بزرگی دارد.

به گفته گیزچینا، شیائومی قصد دارد در محصولات آینده خود از جدیدترین فناوری های شارژ فوق سریع استفاده کند. در واقع انتظار داریم این شرکت چینی سال آینده گوشی های مختلفی را با پشتیبانی از شارژ 100 تا 200 وات عرضه کند. حتی ممکن است تحولات جدیدی در این زمینه روی محصولات بعدی این برند اعمال شود و همانطور که اشاره کردیم چندین گوشی با شارژ 200 واتی روانه بازار کند.

مقاله مرتبط:

DCS در جولای امسال اعلام کرد که سری 13 شیائومی از صفحه نمایش خمیده با وضوح 2K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز استفاده خواهد کرد. طراح خوش ذوق BYD اخیراً رندرهایی از نسخه سرامیکی شیائومی 13 منتشر کرده است که به خوبی نمایانگر انتظارات است. در مدل فنی این گوشی ها از راهکار باتری یک تکه استفاده شده است. این دستگاه در واقع مجهز به یک باتری بزرگ است که از فناوری شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. این سری از گوشی های غول فناوری چینی از شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می کنند.

تعدادی از محصولات شیائومی اواخر ماه گذشته گواهینامه 3C دریافت کردند که یکی از آنها از شارژ 210 وات (20 ولت، 10.5 آمپر) پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که این خبر با برخی شایعات اخیر مبنی بر پشتیبانی گوشی های آینده شیائومی از شارژ 200 واتی مطابقت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید