فیفا پلتفرم NFT خود را قبل از جام جهانی راه اندازی کرد


در حالی که تنها چند ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است. فیفا (فیفا)، نهاد حاکم بر فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جهان، اعلام کرده است که قصد دارد پلتفرم NFT کلکسیون های دیجیتال را با تم فوتبال شروع کنید.

به گفته فیفا، این پلتفرم که FIFA+ Collec نام دارد، قرار است اواخر این ماه راه اندازی شود و NFT های مقرون به صرفه، جامع و در دسترس را به کاربران ارائه می دهد که تصاویر هنری از لحظات قابل توجه فوتبال را به نمایش می گذارند.

رومی گای، مدیر ارشد بازرگانی فیفا در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد:

“این اعلامیه هیجان انگیز، کلکسیون های فیفا را در دسترس همه طرفداران فوتبال قرار می دهد و این امکان را فراهم می کند که یک قطعه از جام جهانی فوتبال را داشته باشید. مانند برچسب ها و یادگاری های ورزشی کلکسیونی، این [پروژه] این به همه طرفداران در سراسر جهان اجازه می دهد تا با بازیکنان مورد علاقه خود، لحظات و موارد دیگر در پلتفرم های جدید تعامل داشته باشند.”

توجه شرکت های رمزنگاری به جام جهانی 2022

FIFA+ Collect بر روی شبکه بلاک چین Algorand اجرا خواهد شد که یک جایگزین اثبات سهام برای اتریوم و Solana است که توسط یک استاد MIT توسعه یافته است. فیفا قرارداد رسمی خود را با شبکه بلاک چین در ماه مه امضا کرد و Algorand را به اولین پلتفرم رسمی بلاک چین انجمن فوتبال تبدیل کرد.

الگوراند همچنین اسپانسر رسمی جام جهانی زنان 2023 خواهد بود که سال آینده در استرالیا و نیوزلند برگزار می شود.

Algorand تنها شرکت رمزنگاری نیست که حامی مالی جام جهانی فوتبال 2022 در قطر است. صرافی Cryptocurrency Crypto.com نیز در ماه مارس به عنوان “حامی رسمی پلت فرم معاملات ارز دیجیتال” جام جهانی 2022 معرفی شد.

جزئیات بیشتر در مورد مجموعه هایی که در FIFA+ Collect قرار خواهند گرفت به زودی منتشر خواهد شد و فیفا قصد دارد در طول جام جهانی تیزرهایی از NFT های مختلف را از پلتفرم خود منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید