سکه رکورد جدیدی را شکست/ قیمت سکه از 20 میلیون تومان گذشت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، قیمت سکه در بازار از ابتدای آذرماه امسال رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند. به گونه ای که برای اولین بار از مرز 16 میلیون تومان عبور کرد و وارد کانال 17 میلیون تومان شد.

پس از این جهش قیمت، سکه از نردبان قیمت پایین نرفته تا اینکه بررسی میدانی خبرنگار مهر از بازار نشان می دهد قیمت سکه صبح امروز به 19 میلیون و 500 هزار تومان محدود شده بود اما از ظهر وارد کانال شد. 20 میلیون تومان که یک رکورد است. جدید محسوب می شود.

بنابراین حداقل قیمت سکه طرح جدید در بازار 19700000 تومان و حداکثر 20300000 تومان است.

این در حالی است که طی هفته گذشته نرخ اونس جهانی با کاهش ۷ دلاری همراه بود و بازارهای جهانی امروز و فردا تعطیل هستند، اما به نظر می رسد قیمت سکه در ایران با توجه به نرخ دلار کاهش پیدا نمی کند.

قابل ذکر است که حباب سکه روز به روز بزرگتر می شود تا جایی که امروز حباب سکه در طرح جدید به مرز 3 میلیون تومان رسیده است.

در این ارتباط نادر، بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران می گوید: افزایش قیمت در بازار سکه و طلا به اوج خود رسیده است و توصیه ما همانطور که قبلا تاکید شد این است که مردم سعی کنند وارد این بازار نشوند. بازارها برای زمان و انتظار اجرای سیاست ها و مدیریت بانک مرکزی در رابطه با نرخ ارز و تاثیر آن بر بازارهای داخلی و همچنین کاهش و ثبات نرخ ارز.

به گزارش برجسته زرافشان، افزایش های فعلی قیمت سکه تقلبی جعلی است و باید کاهش یابد و احتمال این کاهش وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید