حمله وحشیانه نیروهای امنیتی سعودی به یک یتیم خانه در جنوب عربستان سعودی


منابع خبری و شبکه های اجتماعی عکس ها و فیلم هایی از حمله وحشیانه نیروهای امنیتی سعودی به پرورشگاهی در جنوب این کشور و ضرب و شتم دختران و دستگیری چند تن از آنها در این مرکز منتشر کرده اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از عربی21، فعالان سعودی اعلام کردند که نیروهای امنیتی عربستان به درخواست رهبری به مرکز نگهداری یتیمان در عسیر واقع در استان خمیس نشیت در جنوب عربستان سعودی حمله وحشیانه ای کردند.

بر اساس این گزارش، این اقدام در پی مطالبه حقوق تعدادی از دختران این مرکز صورت گرفت.

فیلم های منتشر شده از این حادثه نشان می دهد حدود 20 نفر از نیروهای پلیس و امنیتی عربستان در حال تعقیب دختران در داخل مرکز مذکور و ضرب و شتم وحشیانه آنها با چوب و شلاق هستند.

بر اساس فیلم هایی که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها دست به دست می شود، نیروهای امنیتی سعودی چند تن از این دختران را پس از ضرب و شتم دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

فعالان گزارش دادند که “هادی الشهرانی” مدیر امور اجتماعی این پرورشگاه مسئول حمله نیروهای امنیتی به این مرکز بوده و دخترانی که این فیلم ها را افشا کرده اند را تهدید و مورد ضرب و شتم قرار داده است.

فعالان در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که چند تن از این دختران پس از درخواست حقوق خود از مدیریت مرکز و مقاومت مدیریت در برابر این درخواست ها دست به اعتصاب زدند و مدیریت مرکز خواستار دخالت نیروهای امنیتی در این موضوع شد.

فعالان همچنین نسبت به سرنوشت این دختران هشدار داده و خواستار دخالت مقامات مختلف ملی و بین المللی در این زمینه شده اند.

فعالان سعودی نیز عکس هایی از ضرب و شتم این دختران را به اشتراک گذاشته اند.

حمله وحشیانه نیروهای امنیتی سعودی به یک یتیم خانه در جنوب عربستان سعودی

حمله وحشیانه نیروهای امنیتی سعودی به یک یتیم خانه در جنوب عربستان سعودی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید