تلاش صرافی ناموفق بود – ایسنا



بازار سرمایه روز پرنوسانی را سپری کرد و اگرچه شاخص کل بورس در ساعات میانی روند صعودی داشت، اما در ساعات پایانی مجددا افت کرد و در قرمز باقی ماند.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس با افت 3875 واحدی در رقم یک میلیون و 441 هزار واحد قرار گرفت. این در حالی است که شاخص کل با افزایش 143 واحدی به رقم 410 هزار و 777 واحد رسید. در این بازار 298 هزار معامله به ارزش 25 هزار و 915 میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، ایران خودرو، سایپا، معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی و صنعتی گلغر بیشترین تاثیر منفی را در بورس نسبت به سایر نمادها دارند و در مقایسه با سایر نمادها جمهوری اسلامی ایران. حمل و نقل بیشترین تأثیر مثبت را در بورس دارد

شاخص کل فرابورس نیز با افت 14 واحدی روی عدد 19 هزار و 298 واحد قرار گرفت. دلالان این بازار 180 هزار معامله به ارزش 181.52 میلیارد ریال انجام دادند. بانک دی، پویازرکان عقدره، آریاساسول پلیمر، بهمن دیزل و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی بیشترین تاثیر منفی را نسبت به سایر نمادها داشتند و در مقایسه با سایر نمادها، تولید برق عسلویه مپنا و صنایع مادیران بیشترین تاثیر مثبت را بر OSE داشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید