وزیر کشور: روسای بانک مرکزی نیاز به واحدهای دانش بنیان را برطرف کنند



به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈاحمد وحیدیˈ روز پنجشنبه در بازدید از پارک فناوری استان همدان و تولیدات شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: با توجه به شعار امسال «تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی» از این رو بر همه ما واجب است. ایجاد زمینه های شناسایی ایده های نو در مراکز رشد، پایگاه های دانش و پارک های علم و فناوری که وظیفه همه مردم به ویژه مسئولان دستگاه های دولتی است.

وی افزود: با توجه به بازدید انجام شده واحدهای مستقر در این مکان فعالیت های خوب و شایسته ای را در حوزه بهداشت و درمان طراحی کرده اند و می توان از این محصولات استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، در این بازدید یک ساعته وزیر کشور در جریان نحوه مصرف کالاها و محصولات تولیدی قرار گرفت که بیشتر آن ها قطعات تحریمی بوده است.

احمد وحیدی در این بازدید خواستار تقویت بازاریابی و توجه به استانداردهای روز در تولید شد.

استان همدان دارای بیش از 270 بنگاه دانش بنیان و واحد فناور است.

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز برای بازدید از پروژه های عمرانی استان به ویژه پروژه آبرسانی همدان و همچنین حضور در پایگاه شکاری شهید نوژه و شرکت در برخی برنامه های اجرایی وارد همدان شد.

وزیر کشور پس از ورود به همدان مورد استقبال رسمی استاندار همدان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی قرار گرفت.

وحیدی پس از ورود به همدان برای سخنرانی در مراسم روز پدافند هوایی به پایگاه هوایی شهید نوژه همدان رفت و با حضور بر مزار شهدای گمنام از این پایگاه به مقام شامخ شهدا و از روزن دریوحوس ادای احترام کرد. (کوریجان) و خط انتقال آب به طول 16 کیلومتر. وی از شرب همدان (کنارگذر) و پارک علم و فناوری بازدید کرد.

دیدار با خانواده شهدا، دیدار با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و حضور در جلسه شورای تامین از دیگر برنامه های سفر یک روزه وحیدی است.

دیدگاهتان را بنویسید