تولید فصل دوم «جان وطن» آغاز شد/ ناگفته ها – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فصل دوم برنامه ترکیبی «جان وطن» جدیدترین محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی علی فراهانی صدر، تدوین جاوید مختاری و تهیه کنندگی مهدی مستوفی. وارد مرحله تولید شده است.

این برنامه ترکیبی در 10 قسمت 30 دقیقه ای در استودیو دیبافیلم تولید و برای پخش در دهه فجر از رسانه ملی آماده می شود. اجرای فصل جدید بر عهده پرهام عمرانی است.

«جان وطن» در فصل دوم به سراغ ناگفته های مردم از وقایع و مبارزات منتهی به انقلاب اسلامی رفته است. در هر قسمت، این برنامه ترکیبی میزبان کسانی است که در دوران انقلاب تجربه ای را داشته اند. این افراد از اقشار مختلف مانند پزشک، دانشجو و حتی هنرمندانی هستند که راه هنر را برای مبارزه انتخاب کردند.

یکی از تفاوت‌های «جان وطن» با سری اول، دعوت از چند سوژه بین‌المللی است که اصالتاً در کشورهای دیگر به دنیا آمده‌اند اما اکنون در ایران زندگی می‌کنند. این مهمانان که از کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان، فلسطین و… هستند، از تأثیرات انقلاب اسلامی ایران بر کشورهای خود می گویند.

فصل اول این برنامه ترکیبی محصول مشترک مرکز مستند سوره و حوزه هنری رسانه وحدت که داستان هایی از دل مردم از جنگ را روایت می کرد در هفته دفاع مقدس در 7 قسمت از شبکه سه پخش شد.

دیدگاهتان را بنویسید