برای اثبات توانمندی زنان در تحقیق و توسعه انرژی



وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به توانمندی های بانوان در صنعت آب و برق گفت: در این زمینه برنامه ریزی های مناسب و گام های مثبتی برداشته شده است و انتظار می رود با بررسی های تطبیقی ​​بین المللی نمونه هایی از در خارج از کشور در این زمینه شناسایی و مهندسی معکوس باید به سمت خودکفایی کامل پیش رود.

به گزارش ایسنا، محمدعلی ذوالفیگل در بازدید از نمایشگاه جنبی اولین کنگره بین المللی زنان با اشاره به نقش غیرقابل انکار زنان در پیشبرد امور مختلف کشور گفت: ایجاد تمایز بین فعالیت زنان و مردان شایسته و قابل قبول نیست. ” ; این دو لایه دوگانه ای هستند که می توانند به یکدیگر اضافه شوند و تمایز از این نظر با کاهش هم افزایی همراه است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نتایج پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای ورود زنان به عرصه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … می توان به پیشرفت و موفقیت در حوزه تحقیقات انرژی اشاره کرد. و توسعه به ویژه در صنایع آب و برق.

وی تصریح کرد: این مهم نشان می دهد که زنان ایران علاوه بر ایفای نقش همسر، مادر و به طور کلی خانه دار، در کنار مردان و در مواردی پیشرفته تر از آنها، وارد عرصه های مختلف جامعه شده و توانسته اند کارآمد باشند. ..

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، ذوالفیگل در پاسخ به عملکرد مثبت وزارت نیرو برای بهره گیری از توان و دانش بانوان برای ارتقای امور مختلف در صنعت آب و برق گفت: بهره گیری از توانمندی های زنان در صنعت آب و برق خوشبختانه اتفاقات خوبی افتاده است. تاسیس شده است و انتظار می رود با مطالعات تطبیقی ​​فراملی نمونه های خارجی در این زمینه شناسایی و با مهندسی معکوس در جهت خودکفایی کامل گام بردارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید