تابستان به رامسر می روید؟


رامسر یکی از شهرهای دیدنی و زیبای ایران است که علاقه مندان زیادی به آن سفر می کنند. جاذبه های دیدنی و طبیعی بسیاری در این منطقه وجود دارد که رامسر را منحصر به فرد کرده است. روستای جواهرده، تله کابین رامسر و جنگل دالخانی از جمله جاذبه های رامسر است که مسافران را به این منطقه دعوت می کند. حتما بعد از دیدن رامسر مکان های دیدنی تنکابان تماشا کنید و لذت ببرید.

در این مقاله در مورد سفر به رامسر در تابستان و دیدنی های شهرهای عروس ایران صحبت خواهیم کرد. «زیبایی شهرها» لقبی است که به رامسر داده اند و این شهر با وجود زیبایی های فراوان واقعا شایسته این عنوان است. قبل از اینکه بخواهیم در مورد زیبایی ها و جاذبه های رامسر برای سفرهای تابستانی صحبت کنیم، بهتر است کمی بیشتر در مورد رامسر بدانیم.

رامسر و در تابستان به آن سفر کنید


استان مازندران در فصول مختلف سال میزبان مسافران داخلی و خارجی است. تابستان های رامسر مانند بسیاری دیگر از شهرهای شمالی گرم و مرطوب است. همچنین باید منتظر هوای سرد در زمستان باشید. معمولا اردیبهشت و پاییز از نظر آب و هوایی بهترین فصل برای سفر به رامسر است. اما بسیاری از مسافران تابستان و خلوت را برای سفر به رامسر ترجیح می دهند. برخی از ویلاهای منطقه مانند روستای جواهرده، گرسماسر و جنت رودبار در تابستان هوای خنک و مطبوعی دارند.

شما با بررسی نیازها و شرایط خود بهترین زمان سفر به رامسر را تعیین می کنید. با نگاهی به وب سایت های معتبری مانند علی بابا متوجه می شوید که در فصول مختلف تورها و بلیط های مختلفی به رامسر فروخته می شود. تابستان نیز یکی از فصل های محبوب برای سفر به رامسر است. در ادامه تعدادی از جاذبه ها و دیدنی های رامسر ما برای سفر در تابستان بررسی می کنیم.

روستای جواهرده رامسر

یکی از جاذبه ها و دیدنی های معروف رامسر روستای جواهرده است. نام این روستا در بین همه ایرانیان و بسیاری از گردشگران خارجی شناخته شده است. زیبایی روستا پایانی ندارد و چشم هر مسافری را به حیرت وا می دارد. اگر تا به حال به روستای جواهرده نرفته اید، تابستان یکی از بهترین فرصت ها برای شماست.

کافیست یکی از تورهای زیر را بخرید و سفر را شروع کنید. سایت علی بابا به شما کمک می کند تا در کمترین زمان بهترین راه سفر به رامسر و روستای جواهرده را پیدا کنید. جنگل ها، چشمه های آب گرم و آبشارهای زیبا از جمله جاذبه ها و دیدنی های رامسر در روستای جواهرده است که لحظاتی بی نظیر را برای شما رقم خواهد زد. بناهای تاریخی و مساجد نیز از جاذبه های تاریخی این روستا هستند. اگر در تابستان به رامسر سفر کنید، روستای جواهرده بهترین شرایط آب و هوایی را در اختیار شما قرار می دهد.

تله کابین رامسر

مسافران زیادی به رامسر سفر می کنند و امکانات و تفریحات مختلفی برای آنها ایجاد شده است. یکی از جاذبه های معروف رامسر و مجالس محبوب، تله کابین آن است. تله کابین و باشگاه ورزش های دریایی رامسر فرصتی فوق العاده برای لذت بردن از فعالیت های هیجان انگیز در سفر به دل طبیعت فراهم کرده است.

اگر در تابستان به رامسر می روید، استفاده از تفریحات آبی مانند حمل و نقل دریایی، پرواز بر فراز دریا و قایق های تندرو به زیبایی سفر شما می افزاید. اگر دوست دارید جنگل و دریای زیبای شمال را از ارتفاع ببینید، حتما به تله کابین رامسر بروید و از آن استفاده کنید.

جنگل دالخانی

اگر بخواهیم از زیبایی های کشور صحبت کنیم باید اشاره کنیم جنگل دالخانی داشتن یکی از زیباترین جنگل هایی که مسافران را به سفری بی نظیر دعوت می کند در رامسر واقع شده است. وقتی در این جنگل قدم می زنید، حس می کنید که وارد بهشت ​​شوید. این معضل باعث شده بسیاری از مردم جنگل دالخانی را به عنوان دالان بهشت ​​بشناسند.

درختان گوجه جنگلی، زرشک، فندق، شاه بلوط و ازگیل از درختان معروف جنگل دالخانی هستند که فضای زیبایی بی نظیری را برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده اند. تابستان یکی از بهترین زمان ها برای سفر به رامسر و دیدن زیبایی های جنگل دالخانی است. اگر می‌خواهید در تابستان به شمال کشور و رامسر بروید، در برنامه‌های خود برای بازدید از جاذبه‌های رامسر، کمی برای گشت و گذار در جنگل دالخانی در نظر بگیرید. همچنین در بسیاری از روستاهای مجاور اقامتگاه های مناسبی وجود دارد که می توانید از آنها برای اقامت استفاده کنید.

پارک جنگ صفارود

پارک جنگ صفارود که به آب معدن نیز معروف است یکی از زیباترین دیدنی های رامسر است. این منطقه در دره ای سرسبز قرار دارد و شما را به جشن در هوای استثنایی دعوت می کند. رودخانه صفارود که از وسط دره می‌گذرد جلوه‌ای بی‌نظیر خلق کرده است که مطمئناً دیدن آن صفحه‌ای زیبا در دفتر خاطرات شما خواهد بود. پارک جنگی صفارود در نه کیلومتری جاده جواهرده به رامسر است. در این پارک رودخانه آب معدنی وجود دارد که به همین دلیل به آبمعدانی معروف است.

آبشار سیاسرت

یکی از دیدنی های جالب رامسر آبشار سیاسرت است که از کوهی پوشیده از خزه به پایین سرازیر می شود. اگر بخواهید می توانید سقوط آب و برخورد به صخره ها را ببینید، آبشار سیاسرت یکی از زیبایی های منحصر به فرد رامسر و اطراف آن است. حوض کوچکی توسط آبشار در پای کوه تشکیل شده است که فرصت خوبی برای ثبت عکس های منحصر به فرد به شما می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید