اولین خبر خوب برای وزیر فرهنگ برای اهالی فرهنگ: بسته های حمایتی در راه است – اخبار ادبیات و نشر – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار با اشاره به برخی آسیب های ناشی از کرونا به فعالیت های فرهنگی هنری کشور ، تاکید کرد: به زودی ویژه بسته ای برای حمایت از مناطق فرهنگ ، هنر و رسانه ها در حال آماده سازی برای جبران آسیب های ناشی از ویروس هستند.

وی افزود: پس از بررسی های جامع و جمع بندی های لازم ، بسته حمایتی آماده می شود و هماهنگی های لازم برای اجرای آن انجام می شود.

اسماعیلی در ادامه به اهمیت توجه به اقتدار سیاستگذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و افزود: باید اختیارات این وزارتخانه تقویت شود و این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی اقدامات و فعالیتهای این وزارتخانه در بخشهای مختلف اشاره کرد و گفت: فعالیتهای فعلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمترین وقفه ادامه خواهد داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان افزود: فعالیت های فرهنگی هنری در مناطق مرزی و کم برخوردار حائز اهمیت است و وضعیت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها از نظر ساختار با محدودیت های جدی روبرو است. و منابع بودجه ” و اقدامات مهم در این زمینه در دستور کار است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید