اقدامات اخیر سازمان زندان ها پس از تمدید اختیارات



سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پرداخت 16 میلیارد و 350 میلیون تومان جریمه یکی از شرکت های تولیدی نوشیدنی، 380 میلیارد تومان و شرکت تولید پوشک 210 جریمه نقدی توسط یکی از شرکت های تولیدی مشروب خبر داد. میلیارد تومان. محکوم شد.

محمدعلی اسفنانی در گفت وگو با ایسنا، درباره تمدید اختیارات سازمان زندان های کشور به درخواست رئیس سازمان زندان ها و ایفای نقش فعال در کنترل و تنظیم بازار اظهار کرد: قوانین سخت گیرانه ای برای این سازمان تعریف شد. یا برخی از اختیارات تعزیری حذف شد که با تایید فرماندهان قوا مسترد شد که جزئیات آن در نشست خبری اعلام می شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر رسیدگی به پرونده های کلان تخلفاتی که تاثیر بسزایی در بازار دارد، گفت: برخی از ادارات ما چه در تهران و چه در شهرستان ها وظیفه رسیدگی به پرونده های کلان را دارند. در کمترین زمان ممکن.” نمونه ای از این تحقیقات رسیدگی به تخلف یکی از شرکت های تولید نوشیدنی بود که ظرف 24 ساعت از این شرکت شکایت و به پرداخت 16 میلیارد و 350 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد. همچنین یک شرکت تولید ماکارونی 380 میلیارد تومان و یک شرکت تولید پوشک 210 میلیارد تومان جریمه شدند. با توجه به اینکه آرای آنها هنوز قطعی نشده و ابتدایی است، نمی توانیم نام شرکت ها را منتشر کنیم.

بر اساس این گزارش، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات پیش از این اعلام کرده بود که شعب کشوری سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی به تخلفات مهم، کلان و موثر بازار به منظور برخورد موثر با تخلفات بازار ۱ تشکیل شده است. -2 روز . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید