کتاب “افشای راز صنعت ویروس بازی” منتشر شد – اخبار ادبیات و نشر – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از معاونت فرهنگی انتشارات سروش ، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیستم مردادماه سال جاری در سخنرانی تلویزیونی با اشاره به شیوع بیماری کرونر قلب ، این را اولین و مسئله فوری کشور در همین راستا انتشارات سروش به زودی کتابی با عنوان “صنعت ویروس بازی” با ترجمه محمد مظفرپور منتشر خواهد کرد.

صنعت ویروس بازی یک کتاب نیمه تخصصی است که مخاطبان اصلی آن از یک سو علاقه مند به حوزه زیست شناسی (به معنای عام آن) ، به ویژه علاقه مندان به میکروبیولوژی ، و از سوی دیگر علاقه مند به بررسی انتقادی مسائل اقتصادی و سیاسی هستند. زمینه های پزشکی مدرن لازم به ذکر است که هدف نویسنده از نوشتن این کتاب لزوماً کاملاً با هدف مترجم از ترجمه آن مطابقت ندارد. نویسنده قصد دارد این حوزه از علم و مقوله های پشت آن را برملا کند و بنابراین کتاب مورد بحث است.

مشاهده اخبار و روزنامه های تلویزیونی به افراد این احساس را می دهد که هر روز بیمار هستند پاندمی یک ویروس جدید و وحشتناک به جهان حمله کرده است. در میان این صداهای ویروسی ، یک واقعیت علمی اساسی نادیده گرفته می شود: این که وجود ، پاتوژنز و آثار مرگبار این عوامل بیماری زا (به اصطلاح) هرگز اثبات نشده است. جامعه پزشکی و طرفداران آن در رسانه ها ادعا می کنند که چنین مدرکی ارائه شده است ، اما این ادعاها بسیار ناقص است زیرا پزشکی مدرن روشهای مستقیم اثبات وجود ویروس و روشهای غیر مستقیم عدم قطعیت را کنار گذاشته است.قسمتهایی مانند آزمایش آنتی بادی و واکنشهای زنجیره ای پلیمراز برای اثبات وجود ویروس ها از اصطلاحاً PCR استفاده می کند.

نویسندگان این کتاب “Thorsten Angberght” هستند.کلاوس کوهلاین ، روزنامه نگار و پزشک داخلی ، اشاره می کند که این ویروس های مسری که ادعا می شود عامل بیماری های فوق هستند ، در واقع ذراتی هستند که توسط خود سلول ها در نتیجه عوامل استرس زا مانند داروها تولید می شوند. سپس پزشکان با استفاده از آزمایشات آنتی بادی و PCR این ذرات را به عنوان ویروس های بیماری زا تشخیص می دهند. همان پزشکانی که بیش از 100 سال آموزش دیده اند و نظریه می دهند که میکروب ها عوامل کشنده ای هستند ، و پیشنهاد می کنند که تنها روش های درمانی مدرن و واکسیناسیون می تواند ما را در برابر این همه گیری ها محافظت کند.

این کتاب به شما می گوید که چگونه چنین محیطی ریشه دارد و چگونه می توانید خود را برای داشتن یک زندگی سالم توانمند کنید. این ترجمه محمد مظفرپور در 600 صفحه در روزهای آینده وارد بازار نشر می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید