پیراهن های ایرانی در پاسخ به توهین های غربی / باشگاه چتربازی کابل تصرف باشگاه شکار خلیج فارس – اخبار موسیقی و تصویری – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، هنگامی که افغانستان به دست طالبان افتاد و هواپیماهای آمریکایی در شرف خروج از کشور بودند ، برخی از افغان های ترسیده برای خروج از کشور به فرودگاه کابل رفتند. ظرفیت هواپیماها پر بود و مردم به سرعت به باند رفتند. چندین نفر را در هواپیماهای نظامی آمریکا آویزان کرده اند تا به هر طریق ممکن بتوانند افغانستان را ترک کنند. با بلند شدن هواپیما ، دو افغان از هواپیما سقوط می کنند.

ویدئویی از این رویداد نیز در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. مردم جهان غرق در حیرت و وحشت هستند. در همین حال ، برخی از شرکت های تولید کننده پوشاک در زمینه تهیه تی شرت ، این حادثه هولناک را به کسب و کار خود تبدیل کرده اند. این اقدام توهین آمیز با واکنش های تند کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شده است.

ایالات متحده،

بر روی این تی شرت ها عبارت “باشگاه چتربازی کابل تاسیس 2021” با تصویر لحظه سقوط شهروندان افغان از هواپیمای نظامی آمریکا ثبت شده است. برخی از فروشگاه های پوشاک آنلاین این تی شرت ها را در رنگ های مختلف با قیمت 15.99 دلار ارائه می دهند.

در این بین ، پس از طراحی پیراهن توهین آمیز آمریکایی ها ، جوانان خوش ذوق ایرانی نیز دست به کار شدند و تی شرت هایی با نام “باشگاه شکار خلیج فارس” طراحی کردند.

ایالات متحده،

این تی شرت ها به داستان دستگیری ملوانان انگلیسی و آمریکایی توسط نیروهای ایرانی اشاره دارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید