پل غیر متقاطع کنارگذر کلاچای به بهره برداری رسید


به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، پل غیر همسطح کنارگذر کلاچا به شهرستان رودسر در محور رشت – رامسر عصر امروز با حضور اسدالله عباسی نماینده عالی دولت گیلان و جمعی از مردم به بهره برداری رسید. مسئولین استان و شهرستان، خانواده محترم شهید و ایثارگر و مردم منطقه. .

استاندار گیلان در حاشیه این عملیات و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پل تقاطع غیر همسطح کنارگذر کلاچای یکی از مهم ترین پل های ارتباطی استان گیلان است، گفت: هموارسازی مشکلات و چالش های موجود مردم یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم مردم و انقلاب است.

اسدالله عباسی با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه تولات رودسر و نقش این تصفیه خانه در تامین آب شرب و منطقه، افزود: مقدمات ساخت این تصفیه خانه به پایان رسیده است که قرار خواهد گرفت. در آینده نزدیک با حضور مقامات کشوری به بهره برداری می رسد.

وی بر برقراری عدالت اجتماعی، اقتصادی و مدنی در استان گیلان بر اساس سیاست های ابلاغی دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: نگاه دولت بر گسترش توسعه متوازن در نقاط مختلف و ارتقای شاخص رونق است.

نماینده عالی دولت گیلان با بیان اینکه اجرای پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: همه مدیران و دستگاه ها باید در راستای اجرای پروژه هایی که بر زمین مانده است تلاش کنند و هیچ بهانه ای وجود ندارد. قابل قبول در این اتصال.

عباسی با اشاره به اینکه عملیات نیمه تمام پروژه کلاچای مورد انتظار مردم بوده است، افزود: 25 میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه تقاطع خارج از طرح کنارگذر کلاچای در نظر گرفته شد و تخصیص یافت.

به گزارش فارس، در مجموع 61 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبار برای ساخت و تکمیل پل غیرتقاطعی کنارگذر کلاچای با 17 دهانه 720 متر مربع و رمپ های ورودی و خروجی و فضا اختصاص یافت. زیر پل که یکی از پروژه های نیمه تمام گیلان محسوب می شد. جاده های مستعمل و شهرسازی وجود دارد.

انتهای پیام/84008




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید