محبوبیت سرم تزریقی رشد مو و ضد چروک این کارآفرین کره ای را میلیاردر کرد.


چانگ یونگ جی، کارآفرین 53 ساله کره ای، به لطف سه برابر شدن قیمت سهام شرکتش Caregen در سال گذشته، به یکی از میلیاردرهای جهان تبدیل شده است. آقای. چانگ مالک 64 درصد از سهام این شرکت است که موفق به عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در بیش از 130 کشور جهان شده است. شرکت Kirgen محصولاتی مبتنی بر پپتیدها تولید می کند که زنجیره های کوتاهی از اسیدهای آمینه هستند که پروتئین ها را تشکیل می دهند که محبوب ترین آنها مایع تزریقی است که چین و چروک های صورت را از بین می برد. محصول تزریقی ضد چروک این شرکت به تنهایی 45 درصد فروش را به خود اختصاص داده است. منبع درآمد دیگر این شرکت محصول تزریقی دیگری است که برای کمک به رشد مجدد مو فروخته می شود.

چانگ مالک 64 درصد از سهام این شرکت است که موفق به عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در بیش از 130 کشور جهان شده است. شرکت Kirgen محصولاتی مبتنی بر پپتیدها تولید می کند که زنجیره های کوتاهی از اسیدهای آمینه هستند که پروتئین ها را تشکیل می دهند که محبوب ترین آنها مایع تزریقی است که چین و چروک های صورت را از بین می برد.

این شرکت که بزرگترین بازارهای خود را در خاورمیانه و شمال آفریقا، اروپا و مناطق آسیا و اقیانوسیه به دست آورده است، در سه ماهه اول سال 2022، 40 میلیون دلار درآمد داشته است که 13.4 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

محصول تزریقی ضد چروک این شرکت به تنهایی 45 درصد فروش را به خود اختصاص داده است. منبع درآمد دیگر این شرکت محصول تزریقی دیگری است که برای کمک به رشد مجدد مو فروخته می شود. فروش این محصول با رشد 15 درصدی نسبت به سه ماهه اول سال 2021 به 8 میلیون دلار رسیده است.

طبق گزارش مجله فوربس، آقای. ثروت خانواده چانگ در پایان هفته کاری گذشته به 1.1 میلیارد دلار رسید. علاوه بر آقای چانگ، فرزندانش، مین وو و یون وو نیز سهامداران Kirgen هستند، اما هر سهم تنها 0.05 درصد از کل سهام شرکت را تشکیل می دهد.

آقا چانگ Kirgen را در سال 2001 در بخش جنوبی سئول تأسیس کرد و 14 سال بعد آن را در بورس عرضه کرد. این کارآفرین کره ای دکترای خود را در رشته علوم حیوانات از دانشگاه کرنل نیویورک، کارشناسی ارشد خود را در رشته زیست شناسی از دانشگاه ایالتی تگزاس و مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی ژنتیک از دانشگاه سونگ کیونکوان سئول دریافت کرده است.

آقا چانگ از ژوئیه گذشته و تا کنون، زمانی که بازار سهام کره جنوبی بدترین عملکرد خود را در 12 ماه گذشته پس از هنگ کنگ داشت و شاخص آن حدود 10 درصد سقوط کرد، موفق شد به اولین میلیاردر خودساخته کره جنوبی تبدیل شود. قیمت سهام کرجان در همین مدت سه برابر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید