پایداری شبکه همراه اول و ایرانسل در مناطق زلزله زده استان هرمزگان


با وجود وقوع زلزله در استان هرمزگان، شبکه همراه اول و ایرانسل کاملاً پایدار بوده و در این مناطق به هموطنان خدمت می کنند.

چند زمین لرزه صبح امروز برخی مناطق استان هرمزگان را لرزاند. متاسفانه این حادثه منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان ما شده است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی همراه اول، ترافیک شبکه این منطقه زلزله زده و اطراف آن با وجود زلزله 5.6 ریشتری بندر چارک در استان هرمزگان روان و بدون وقفه است.

پس از زلزله ای به بزرگی 5.6 ریشتر در ساعت 8:07 امروز شنبه 13 تیر 1401 در حوالی بندر چارک در استان هرمزگان، شبکه اپراتور اول تلفن همراه کشور آسیبی ندیده و در حال حاضر بدون وقفه در حال فعالیت است. به تمامی مشترکین خود در این استان.

بر اساس این گزارش، دقایقی پس از وقوع این زمین لرزه که کانون آن در بندر چارک و در عمق 22 کیلومتری زمین گزارش شده است، کارشناسان فنی شرکت اول ضمن بررسی وضعیت شبکه این اپراتور در مناطق زلزله زده، سرویس صحیح شبکه را ایمن کرد.

اپراتور همراه اول با توجه به شبکه گسترده خود در کشور اعلام کرده است که آماده پذیرش مشترک سایر اپراتورهای این مناطق از طریق رومینگ ملی است.

پایداری شبکه ایرانسل در زلزله زده «بندر خرم» استان هرمزگان

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، شبکه ایرانسل پس از وقوع زمین لرزه 6.1 ریشتری در حوالی «بندر خرم» استان هرمزگان، کاملاً پایدار بوده و به مشترکین خدمات رسانی می کند.

ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با مانیتورینگ 100% شبکه به صورت 24 ساعته همیشه در حالت آماده باش است تا کوچکترین اختلال را برطرف کرده و بهترین و با کیفیت ترین را به مشترکین خود ارائه دهد.

ایرانسل آمادگی دارد در صورت درخواست سایر اپراتورها از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکین آنها باشد.

صبح امروز شنبه 20 تیر 1401 ساعت ساعت 2:20 بامداد زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 ریشتر در عمق 10 کیلومتری حوالی «بندر خرم» در استان هرمزگان رخ داد.

ایرانسل از ابتدای راه اندازی شبکه خود، طرح پایداری شبکه در مواقع بحرانی را اجرا کرده است تا در صورت بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربه مشترکین به حداقل برسد.

تیم دیجیاتو با آسیب دیدگان این زلزله ابراز همدردی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید