پارلمان عرب خواستار مداخله جامعه جهانی برای پایان دادن به محاصره نابلس شد



پارلمان عربی امروز از جامعه جهانی خواست تا اقدامات فوری برای رفع محاصره ظالمانه استان نابلس توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی انجام دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این سازمان در بیانیه ای که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، این محاصره را نقض آشکار تمامی قوانین و عرف بین المللی دانست.

در ادامه این اعلامیه آمده است که جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل باید مسئولیت اخلاقی، حقوقی و سیاسی خود را برعهده بگیرد و برای لغو محاصره ظالمانه استان نابلس اقدام کند، زیرا مردم این استان در وضعیت بسیار بدی قرار دارند. وضعیت.

پارلمان عرب از شورای حقوق بشر، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل و سایر نهادهای حقوق بشری خواست تا برای توقف این اقدامات غیرانسانی مداخله کنند.

این سازمان در بیانیه خود اعلام کرد که محاصره نابلس ادامه تجاوزات رژیم اشغالگر در شهرهای فلسطین به ویژه سیاست اشغالگران یهودی سازی بیت المقدس، تداوم حملات آن به مسجد الاقصی و جنایات انجام شده علیه مردم فلسطین است. اورشلیم.

محاصره نابلس توسط نیروهای رژیم صهیونیستی که بیش از 10 روز است به وخامت جدی اوضاع اقتصادی این استان منجر شده و ادامه زندگی عادی مردم نابلس را با مشکل مواجه کرده است.

یادداشت های اطلاعیه

دیدگاهتان را بنویسید