«هفته مهر سینمای ایران» در سراسر کشور برگزار می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، «هفته مهر سینمای ایران» به مناسبت روز ملی سینمای ایران و با هدف تحقق تداوم طراوت و پویایی در فضای روانی ایران زمین. سینمای کشور و با توجه ویژه به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم. برای تجلیل از سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در عرصه های مختلف و هنرمندان ایثارگر طراحی و برنامه ریزی شده است.

در هفته مهر سینمای ایران، با همکاری و همفکری نهادها و شخصیت‌های هنری، فعال‌ترین و برترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی، در مراسمی که به همین مناسبت در سال 1396 در نظر گرفته شده است، از برگزیدگان استانی تجلیل می‌شود. مراکز یا شهرهای انتخاب شده

بر اساس این خبر، در میان برگزیدگان رشته های مختلف از جمله: کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه نویسی، تدوین، گریم، صداگذاری، جلوه های ویژه بصری، فیلمبرداری، انیمیشن، فیلمبردار، دانشکده سینما، پژوهشگران سینما، تهیه کننده فیلم و… برنامه در استان ها قدردانی اتفاق می افتد.

در تهران، هفته مهر سینمای ایران در شانزدهم مهرماه برگزار می شود.

برنامه هفته مهر سینمای ایران به سرپرستی دکتر قدیر آشنا، ششم تا دوازدهم مهرماه امسال در تهران و استان های مختلف کشور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید