نمایش “کشیش” با رابط ناشنوا در تلویزیون / مجله بعد از ظهر شبکه 3 برگشت – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در بسته خبری امروز صدا و سیما ، بازگشت مجله عصر شبکه 3 ، پخش مجموعه ای از دو شبکه رادیویی ، مستند جدید “ظهور خانواده مرداک” در شبکه 4 ، نمایش فیلم “پاستور” با رابط ناشنوا ، جایگزینی “نوبت به نوبت” ، به جای “کوچه نشاط” با جزئیات آورده شده است:

بازگشت مجله شب “عطسه” به آنتن شبکه 3

برنامه عصر عطسه پس از چند روز وقفه در پخش ، جمعه 5 شهریور به سرپرست شبکه سه سیما باز می گردد.

فصل دوم عطسه که از تیرماه سال جاری آغاز شده بود ، به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان متوقف شد. پس از این استراحت کوتاه ، تیم تولید عطسه اکنون قسمت های جدیدی از برنامه را برای آنتن زنده شبکه 3 آماده می کند.

برنامه عطسه ، تهیه کنندگی آرامه اعتمادی و اجرای حمید ترابیان ، پرویز نشاط و مژده خنجری ، جمعه ششم شهریور ، حوالی ساعت 10:30 از سر گرفته می شود.

این برنامه همچنین شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 18 به روی آنتن شبکه سه می رود.

پخش سریال “موریاتی” از 2 شبکه رادیویی

داستان پلیسی معمایی “موریاتی” در قالب مجموعه نمایشنامه ها روی آنتن رادیو نمایش و رادیو تهران پخش می شود.

مجموعه “موریاتی” توسط حسین یعقوبی به عنوان یک برنامه رادیویی تنظیم شد و یک داستان کارآگاهی معمایی است که بر اساس وقایع پس از مرگ شرلوک هلمز و موریاتی اتفاق می افتد.

«موریاتی» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا ، کارگردانی رضا عمرانی و گویندگی محمد آقامحمدی ، شنبه 6 شهریور ساعت 3 صبح و 11:15 صبح از رادیو نمایش پخش می شود و از رادیو به نشانی ساعت ساعت 1:40 بامداد

مستند جدید “ظهور خانواده مرداک” در شبکه چهار

مجموعه مستند سه قسمتی جدید “ظهور خانواده مرداک” پنجشنبه هر هفته از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ظهور سلسله مرداک ، در اصل با عنوان ظهور سلسله مرداک ، به کارگردانی کیث هال و دیوید گلاور ، گوشه ای از امپراتوری رسانه ای روپرت مرداک را معرفی می کند و تأثیر آنها را در پشت صحنه در بسیاری از رویدادهای جهان بررسی می کند. مانند قسمت اول ؛ تأثیر مرداک بر انتخابات بریتانیا و انتخاب تونی بلر به عنوان نخست وزیر در اواسط دهه 1990 ، در قسمت دوم ؛ در نتیجه رسوایی هک تلفن News of the world و تضعیف مرداک به دلیل این حادثه ، و در قسمت پایانی ؛ بازگشت وی به قدرت از طریق انتخاب و کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و در عین حال مرور زندگی شخصی و خصوصی وی حل خواهد شد.

روپرت مرداک در مارس 1931 در ملبورن استرالیا متولد شد. مرداک صاحب Sun Times ، Fox News و صدها سازمان خبری در سراسر جهان بود. او یک خارجی است که در سیاست بریتانیا دخالت می کند. این مجموعه دوباره به ظهور و سقوط روپرت مرداک می پردازد.

«ظهور خانواده مرداک» پنجشنبه 4 شهریور ، 4 شهریور و 16 شهریور ساعت 23 به همت شبکه 4 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

نمایش فیلم “کشیش” با رابط ناشنوا در شبکه بهداشت و درمان

فیلم سینمایی «کشیش» جمعه ششم شهریورماه مصادف با روز داروسازی ساعت 11 صبح از شبکه بهداشت سیما با رابط ناشنوا پخش می شود.

“پاستور” به کارگردانی ایلین برونارد محصول سال 2011 فرانسه است.

این فیلم داستان لوئیس پاستور ، کاشف واکسن هاری است. او مدت ها در مورد واکسن تحقیق می کرد و آن را روی خرگوش و موش آزمایش می کرد ، اما روزی مجبور می شود واکسن را روی کودکی آزمایش کند که سگ هار او را گاز گرفته و چندین هفته در خانه اش نگهداری می کند.

“نوبت به نوبت” جایگزین رادیو “کوی نشاط” شد

“چرخش به نوبت” عنوان ویژه برنامه ای از گروه فرهنگ و ادبیات رادیو ایران است که در ایام محرم جایگزین برنامه “کوچه نشاط” شده است.

“نوبت” با بخشی مربوط به مسائل هنری و فرهنگی پنجشنبه ها ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می شود.

در برنامه این هفته بهزاد مرادی از گروه راستک مهمان قسمت موسیقی این برنامه خواهد بود.

از آنجا که برنامه کمدی “کوی نشاط” در ماه های محرم و صفر پخش نمی شود ، “نبات با نبات” به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای مهرناز فقیهی پنجشنبه ها ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید