نظرات صریح فرماندهان کشوری و نظامی درباره “شهید سلیمانی” منتشر شد – اخبار ادبیات و نشر – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کتاب «اسرار سلیمانی» مجموعه مقالات متخصصان درباره شخصیت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بود که توسط «احمد کریموخانی» گردآوری و توسط انتشارات خط مقدم منتشر شد.

این کتاب شامل مقالاتی از علی اکبر ولایتی ، حسین سلامی ، محسن رضایی ، حسین امیرعبداللهیان ، سعدالله زارعی ، یدالله جوانی ، محمدصادق خرازی ، عبدالله علی عسگری و دیگران است.

تحلیل مکتب دفاعی شهید سردار سلیمانی ، تفکر راهبردی شهید سلیمانی ، ابعاد مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ، منطق رفتار سیاسی شهید سلیمانی نماد تمدن جدید اسلامی ، نامه به نسل آینده ، استراتژی قدرت نرم از عمل به عمل در مدرسه شهید سلیمانی و .. بخشی از عناوین مقالات چاپ شده در این کتاب است.

این کتاب تلاشی است برای تدوین دیدگاه رهبران سیاسی و کارشناسان اجتماعی در مورد یک شخصیت نظامی که تأثیرات اجتماعی شگرف آن روز به روز ابعاد جدیدی پیدا می کند و از این منظر ، ضرورت بحث درباره این شخصیت بیشتر به نظر می رسد. شخصیتی که به حدی به یک پدیده اجتماعی و تاریخی تبدیل شده است که مقام معظم رهبری وی و مفاهیم پیرامون خود را “مکتب سلیمانی” توصیف کرده اند. گفت و گو ، دقت و تحقیق در مورد شهید سلیمانی ، شخصیت و روش وی و زمینه فعالیت وی هنوز به کار بیشتری نیاز دارد و “اسرار سورریمانی” اولین تلاش انتشارات خط مقدم در این زمینه است.

در پشت جلد این کتاب می خوانیم: “اسرار سلیمانی هنوز حل نشده است و به این سادگی فاش نمی شود. اما این کتاب گزارشی از روش و سبک فکری و عملکرد سردار حاج قاسم سلیمانی است. این گزارش ارائه شده است توسط گروهی از فرماندهان و مدیران جمهوری اسلامی. آنها سالها به طور مخفیانه ، دور و نزدیک ، با فرمانده شهید همکاری کرده اند.

خلاصه این گزارش ها نشان می دهد که سلیمانی نمونه ای از فرمان امیرالم Moمنین است که به گونه ای کار می کند که گویی زندگی ابدی دارید و به گونه ای کار کنید که همیشه منتظر دیدار فرشته مرگ باشید. به گفته این شاهدان ، سلیمانی با افتخار می دوید ، می میرد ، زخمی می شود ، می خندد ، با مرگ آگاهانه پیروز می شود و سرانجامی خوب دارد. “

در مقدمه ای از کتاب به نقل از علی اکبر ولایتی می خوانیم: او همچنین سیاستمداری زیرک و باهوش و شخصیتی مدیریتی و مدبر بود که ولایت ، معنویت ، اخلاص ، توکل و استغاثه از او از او شخصیتی جامع ساخت.

شهید حاج قاسم سلیمانی نقشی بی چون و چرا در شکل گیری و رشد جنبش مقاومت داشت ، به گونه ای که با درایت از گروه های مقاومت ، مظلومان و عدالت خواهان در برابر ظلم قدرت های ستمگر حمایت کرد و جنبش مقاومت را به گفتمان غالب تبدیل کرد. در روابط بین الملل به

علاوه بر این ، استکبار جهانی در دهه های اخیر نقشه ها و استراتژی های مختلفی را برای تسلط بر منطقه غرب آسیا طراحی و اجرا کرده است که حاج قاسم سلیمانی با هوشیاری ، آگاهی ، بینش و آگاهی دقیق از نقشه های شیطانی دشمنان ، همه آنها شکست خوردند و با آنها با اهداف هژمونیک خود از جمله طرح جدید خاورمیانه ، استراتژی قدرت هوشمند ، جنگ نیابتی و حداکثر فشاری که ایالات متحده مکرراً در منطقه متحمل شده ، مقابله کرده و آنها را شکست دادند. “

کتاب اسرار سلیمانی ، گردآوری “احمد کریموخانی” در 475 صفحه ، توسط انتشارات خط مقدم با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 80 هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید