نرم افزار CRM؛ راه حل سریع و قدرتمند راتین


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن آگهی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

به نظر شما مهمترین عبارت در تاریخ تجارت و بازرگانی چیست؟
بدون شک اگر این سوال را از فردی در هر کجای این کره خاکی بپرسید، نتیجه به احتمال زیاد متعلق به یک جمله خواهد بود: همیشه حق با مشتری استاین «همیشه حق با مشتری است» است که در بسیاری از شرکت های ما روی دیوار نصب می شود و سعی می کنیم آن را دنبال کنیم.

شاید همین آمار و همین عبارت که همیشه در تجارت طلایی است بهترین دلیل برای درک این موضوع باشد که مشتریان و مشتریان ما به طور خاص مبنای حفظ برند و سرمایه ما بوده اند و خواهند بود.
این یک اصل تغییر ناپذیر است که بدون مشتری هیچ تجارتی وجود نخواهد داشت. به همین دلیل مدیریت ارتباط با مشتری و حفظ مشتریان فعلی و تبدیل آنها به مشتریان وفادار و دائمی یکی از شروط اصلی بقای یک سازمان یا کسب و کار موفق است.

همان دلیلی که باعث شد بزرگترین شرکت های تولید و بازاریابی نرم افزار دنیا به فکر تولید «نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری» یا CRM بیفتند و انقلاب بزرگی را در روند کسب و کار قدیمی ایجاد کرد. حرکتی که امروزه نه به یک انتخاب، بلکه به یک الزام برای شرکت ها و استارت آپ های جدید در سراسر جهان تبدیل شده است.

نرم افزار CRM که سرمایه را برای همیشه ذخیره می کند

نرم افزار CRM به مدیران و رهبران برندها و سازمان ها کمک می کند تا روابط خود را با مشتریان بهبود بخشند و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. یا اینکه مشتریان جدید خود را به نتیجه دلخواه برسانید و با ایجاد حس رضایت آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید.

آژانس راتین پس از 16 سال تجربه موفق در همراهی شرکت های مختلف برای رسیدن به اهداف خود از طریق فناوری های دیجیتال و تبلیغات مدرن مانند گوگل، تبلیغات کلیکی و ارائه استراتژی های بازاریابی و تبلیغات هدفمند، این بار با ارائه نرم افزار مدیریت ارتباطات با RATIN CRM. گام مهمی در توسعه برند خود و افزایش جایگاه مشتریان خود در تجارت خود برداشته است.

راتین همواره سعی کرده است محصولات و خدماتی را ارائه دهد که همیشه بر اساس 5 اصل مهم باشد:

  • دارای امکانات کاربردی متناسب با نیاز شرکت های ایرانی.
  • باید با دانش روز و بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شود.
  • قابل استفاده برای سطوح مختلف کسب و کار (کوچک-متوسط-بزرگ) تا فریلنسرها و استارت آپ های دیجیتال.
  • پشتیبانی قوی، حرفه ای و تخصصی دارد.
  • با بهترین قیمت ممکن و مناسب ترین قیمت نسبت به امکانات و خدماتی که در اختیار شما قرار می گیرد.

CRM Ratin بر اساس این 5 اصل وارد فرآیند طراحی و تولید شد و این روزها به عنوان ابزاری ساده اما قدرتمند، نیازهای یک کسب و کار متوسط ​​و کوچک را به فریلنسرهای اکوسیستم دیجیتال به خوبی برطرف می کند تا روابط با مشتریان خود را مدیریت کنند. .
راتین قرار است با تبدیل بیشتر فرصت های شما به فروش و تسریع در دستیابی به بردها برای تیم های بازاریابی و فروش، خیال شما را در مورد پس انداز سرمایه و رشد بازارتان راحت کند.

چی RATIN CRM در اختیار شما قرار خواهد گرفت

نرم افزار CRM Ratin باید ویژگی های کاربردی بسیاری را در اختیار شما و تیم فروش شما قرار دهد.
ما معتقدیم که پشتیبانی مشتری باید دائمی باشد و هرگز شما را برای دوستی تنها نخواهیم گذاشت. در راتین، در برنامه طولانی مدت به روز رسانی و توسعه ویژگی های نرم افزار، به زودی لیست بلندبالایی از این ویژگی های مفید را اضافه خواهیم کرد.
اما آنچه که نرم افزار راتین به عنوان مهمترین نیاز کسب و کار شما حل می کند شامل موارد زیر است:

  • مدیریت فرصت های فروش
  • نظارت بر فرآیند فروش
  • وظایف اعضای تیم را ایجاد و یادآوری کنید
  • بانک اطلاعاتی مشتریان و شرکت ها
  • گزارش های منظم در مورد پیشرفت کار تیم و میزان موفقیت فروش دریافت کنید

اما مزیت مهم نرم افزار راتین، سادگی در عین کاربردی بودن آن است. ما سعی کرده ایم از بهترین تیم طراحی و رابط کاربری، برنامه نویسی و برنامه نویسی و توسعه دهندگان نرم افزار حرفه ای استفاده کنیم. دسترسی و تجربه کاربر شما با هر سطحی از دانش و تجربه از قابلیت ها و کاربردهای این برنامه خوشایند و ساده خواهد بود.

ساده بودن این برنامه تاثیری بر کاربردی بودن و حرفه ای بودن آن نداشته است، امکانات موجود در CRM راتین تمامی نیازهای یک شرکت را به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پوشش می دهد.

نرخ راتین، مثل همیشه شفاف و مناسب است

ما قویاً استدلال می کنیم که هزینه راه اندازی CRM Ratin یک مزیت نادر است. بسیاری از شرکت ها حتی فریلنسرها در زمینه های مختلف به راحتی می توانند آن را مدیریت و استفاده کنند.

هزینه ای که پرداخت می کنید در نهایت به نتیجه رضایت بخشی می رسد که شما را به لیست بلندبالای همراهان وفادار راتین اضافه می کند.

روال CRM یک تعرفه رایگان است برای اینفلوئنسرها و کسب و کارهای کوچک که می توانند بسیاری از نیازهای شرکت های کوچک و متوسط ​​و همچنین فریلنسرهای جوان و حرفه ای های دیجیتال مارکتینگ را برآورده کنند مناسب است، پیشنهادی جذاب و رایگان برای رشد و توسعه شما.

نرم افزار اندروید برگ برنده RATIN CRM

امروزه داشتن یک اپلیکیشن اندرویدی قابل نصب بر روی تلفن همراه تمامی اعضای تیم، یک گزینه اضافی برای یک نرم افزار CRM نیست، بلکه یکی از ملزومات محصول شماست.

برنامه Android CRM ابزاری مفید برای مدیریت تیم های فروش و پشتیبانی شما است.

که مطابق با شعار ما در راتین جهت رفاه حال مشتریان در دسترس شماست. نسخه اندروید این نرم افزار دارای ویژگی های کاربردی ویژه ای است که خیال کاربران خود را راحت می کند، به عنوان مثال منوی «میانبر یا دسترسی سریع» یکی از این موارد است که تجربه کاربری و سرعت انجام کاری در محیط نرم افزار را بهبود می بخشد. . بخشید.

اپلیکیشن اندروید Ratin CRM علاوه بر گنجاندن تمامی امکانات کاربردی نسخه تحت وب، با قابلیت پشتیبانی از زبان انگلیسی و همچنین قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های هوشمند دارای اندروید 5 به بالا، به راحتی بر روی هر مدل گوشی اندرویدی موجود در بین مردم این روزها استفاده می شود.
شما به عنوان سرپرست تیم فروش یا سرپرست سازمانی می توانید این نرم افزار را بر روی گوشی تمامی اعضای تیم نصب کرده و بدون محدودیت وظایف را محول کنید، نحوه انجام آنها را کنترل و نظارت کنید و در نهایت به فرد گزارش دقیق دهید. به اتفاقی که در مسیر تبدیل فرصت ها به فروش روی می دهد، به صورت فردی یا جمعی توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید