نحوه راه اندازی اینترنت نقطه به نقطه برای سازمان ها


از کدام اینترنت استفاده کنیم تا سازمان دارای سرعت بالا و پهنای باند وسیع باشد؟ این سوالی است که از اکثر سازمان ها هنگام آماده شدن برای اینترنت شرکتی پرسیده می شود. در سازمان ها و سازمان های بزرگ دریافت اینترنت و تحویل آن به کارکنان با مشکلات زیادی همراه است. این مشکلات شامل انتخاب روش صحیح دریافت اینترنت بدون اطلاع از سرویس دهنده و مناطق تحت پوشش سرویس مورد نظر می باشد. اینترنت نقطه به نقطه ماهان نت با در نظر گرفتن مشکلات سازمان ها و شرکت ها و تکیه بر تجربه خود در ارائه اینترنت تجاری دغدغه بسیاری از سازمان ها را برطرف کرده است. در ادامه با نحوه راه اندازی اینترنت نقطه به نقطه سازمان و مزایای آن آشنا خواهید شد. اگر می خواهید از به روزترین و جدیدترین فناوری های دنیای اینترنت بهره ببرید، این مقاله برای شما مناسب است.

راهنمای اتصال نقطه به نقطه در اینترنت نقطه به نقطه


نحوه اتصال سرویس اینترنت نقطه به نقطه با سایر سرویس های اینترنتی کاملا متفاوت است. هنگام اتصال این سرویس، تجهیزات شبکه در چندین مکان نصب می شود که باید بین نقاط، خط دید مستقیم وجود داشته باشد. روش اتصال نقطه به نقطه در شرکت اینترنت نقطه به نقطه یکی از روش های اتصال در این نوع خدمات است که باید بین دو مکان که بین آنها دید مستقیم وجود دارد برقرار شود. این اتصال قادر است سرعتی بین 100 مگابیت بر ثانیه تا 10 گیگابیت در ثانیه ارائه دهد.

اتصال اینترنت از یک نقطه به چندین نقطه در سرویس نقطه به نقطه

مشاغلی که نیاز به ارتباط پرسرعت و ایمن بین دو مکان دارند، به جای استفاده از اینترنت td lte و ADSL بدون اتلاف وقت، سرویس نقطه به نقطه را انتخاب کنند. زیرا این نوع سرویس قابلیت اتصال یک نقطه به چند نقطه را دارد. این ویژگی سرویس نقطه به نقطه زمانی مفید است که قصد دارید در یک منطقه بزرگ به اینترنت نقطه به نقطه دسترسی داشته باشید. در واقع این روش اتصال زمانی استفاده می شود که اتصال شبکه شما باید بین چندین مکان برقرار شود. در این نوع اتصال، دیگر نیازی به دید مستقیم نیست و استفاده و استفاده از آن نسبت به سایر سرویس های اینترنت سیمی مقرون به صرفه تر خواهد بود. این نوع اتصال سرعتی تا 1 گیگابیت بر ثانیه را نیز به شما می دهد.

سرویس اینترنت نقطه به نقطه؛ قابلیت اتصال به شبکه های گره نقطه به نقطه

اتصال شبکه گره نقطه به نقطه دارای تنظیمات ساده ای است که در مقیاس های مختلف و گسترده قابل پیاده سازی است. این نوع اتصال قابلیت اتصال همزمان بدون افت سرعت را نیز دارد. این نوع اتصال برای مکان هایی که تعداد زیادی دستگاه باید به اینترنت متصل باشند استفاده می شود. اگر از اینترنت نقطه به نقطه ماهانت استفاده می کنید، البته می توانید به راحتی ظرفیت شبکه خود را در صورت نیاز افزایش یا کاهش دهید. این قابلیتی است که محبوبیت این سرویس اینترنتی ماهانت را افزایش داده است.

مناطق تحت پوشش اینترنت نقطه به نقطه

یکی از نکات مهم برای نصب و راه اندازی اینترنت نقطه به نقطه شرکت مانند اینترنت خانگی توجه به حوزه های تحت پوشش این سرویس می باشد. زیرا SLA ها، فواصل زمانی نصب و تجربه مشتری بسته به اپراتور متفاوت است. تمامی مناطق تهران، کرج و لواسان تحت پوشش اینترنت نقطه به نقطه ماهان نت قرار دارند.

راه اندازی اینترنت نقطه به نقطه برای مناطق دورافتاده بهترین گزینه برای اتصال سریع و بدون وقفه به اینترنت است. ارتباط یکپارچه بین کارمندان مختلف که از راه دور کار می کنند را تسهیل می کند. دستگاه های بی سیم با WAN سازگار هستند. این بدان معنی است که شما می توانید این نقاط اتصال را در محدوده وسیعی تنظیم کنید. بنابراین، شرکت ها می توانند با استفاده از یک شبکه نقطه به نقطه، یک ارتباط امن و قابل اعتماد برای کارکنان راه دور در مناطق مختلف ایجاد کنند. اول، آنها باید در مورد مناطق تحت پوشش این سرویس بدانند.

تجهیزات لازم برای ایجاد اینترنت نقطه به نقطه

نکته مهم دیگر برای ایجاد اینترنت تجاری نقطه به نقطه، آشنایی با تجهیزات نصب این سرویس و شبکه است. اگرچه اینترنت نقطه به نقطه مکان های مختلف را با یک شبکه متصل می کند، اما به تجهیزات متفاوتی نیز نیاز دارد. آنتن یا دیش ماهواره یکی از تجهیزات اصلی برای نصب اتصال نقطه به نقطه است که باید به عنوان بخشی از اتصال هر نقطه در نقاط مختلف نصب شود. آنتن های مورد استفاده برای اتصال نقطه به نقطه دارای ابعاد بسیار کوچک 15 تا 30 سانتی متر بوده و بر روی ساختمان مورد نظر نصب خواهند شد. البته به یاد داشته باشید که تجهیزات اینترنت نقطه به نقطه لازم دقیقا پس از امکان سنجی مشخص می شود.

خرید اینترنت نقطه به نقطه ماهانت پرسرعت

در این مقاله در مورد مزایای اینترنت نقطه به نقطه ماهان صحبت کردیم و نکاتی را در مورد نصب و راه اندازی این نوع سرویس اینترنت تجاری مطرح کردیم. با توجه به مزایای فراوان این اتصال، استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است و برای شرکت ها و مناطق بزرگ توصیه می شود. حال اگر قصد دارید از این سرویس اینترنت پرسرعت برای سازمان خود استفاده کنید، بهترین گزینه اینترنت نقطه به نقطه است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس می توانید به وب سایت ماهان نت به نشانی mahannet.ir مراجعه کنید. این روزها سازمان ها، سازمان ها و شرکت های کوچک و بزرگ از این سرویس ماهانت استفاده کرده و از اینترنت نقطه به نقطه این شرکت رضایت فوق العاده ای دارند. اگر شما نیز می خواهید از فناوری اینترنت نقطه به نقطه بهره مند شوید، با صفحه با شماره 1514 تماس بگیرید.

هشدار! این مقاله صرفا جهت آشنایی شما با شرکت مهمان و اینکه وبسایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر



دیدگاهتان را بنویسید