علاقه مجری تلویزیون به نقش مختار / آرزو دارم همیشه خادم امام حسین (ع) باشم – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، او نامه ای آشنا در تلویزیون دارد ، اما ممکن است مخاطبان چهره او را بیشتر از نامش به خاطر بسپارند. مجری که بارها در “تهران 20” و بسیاری از برنامه های دیگر چهره اش را دیده ایم و بیشتر از همه آرزو دارد در مناسبت های خاص به ویژه عزاداری امام حسین (ع) برنامه تلویزیونی روی آنتن برود. علی رغم پیشنهاد بازیگری ، مجید ذینفع اجرا را به هر زمینه دیگری ترجیح می دهد.

او روابط غیر عادی را یکی از مشکلاتی می داند که باعث می شود مجریان تحصیل کرده یا جوان کمتر دیده شوند. به گفته کاربر فضای مجازی ، این روزها بیشتر و بیشتر به کشف استعدادهای زیاد در کف خیابان کمک می کند. وقتی از این مجری با سابقه تلویزیونی می پرسیم اگر در مراسم عاشورا بودید دوست داشتید با کدام یک از همراهان باشید. سکوت می کند و می گوید: حضرت مسلم بن عقیل.

او علاقه زیادی به شخصیت “مختار” در مجموعه تلویزیونی ماندگار داوود میرباقری دارد و در حاشیه این گفتگو می گوید اگر قرار بود در این سریال به عنوان بازیگر ظاهر شود ، دوست داشت به او داده شود چنین نقشی ماندگار

امام حسین (ع) ، محرم ، حسینیه تسنیم ، مجریان تلویزیون ایران ، سریال ،

لحظاتی پای صحبت او نشستیم که جزئیات آن به شرح زیر است:

با ماموریت بوذری و برنامه ویژه ویژه ماه رمضان اجرا شد

* آقای ذینفع ، توضیحی در مورد سابقه خود بدهید. آیا شما نماینده افراد زیادی هستید ، زیرا شاید تا به حال در مورد شما به طور مفصل صحبت نشده است ، مخاطبان ما بیشتر در مورد فعالیت های شما مطلع خواهند شد؟

حدود 20 سال است که در زمینه اخبار ، رسانه ها و اطلاعات فعالیت می کنم. من با مطبوعات ورزشی ، فرهنگی و هنری و با حضورم در باشگاه هنرمندان ایران به عنوان مدیر روابط عمومی شروع کردم. من سعی کردم در این شاخه از رسانه ها چیزی بیاموزم. همچنین حدود 10 سال است که در زمینه رسانه های شهری فعالیت می کنم و با حضور در برنامه «تهران 20» ، بیشتر به مسائل اجتماعی علاقه مند شدم.

حدود 8-7 سال از ورود من به عرصه اجرا می گذرد و اولین اجرای زنده خود را در برنامه “شبهای روشن” ، ویژه برنامه ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما ، به همراه رسالت بوذری تجربه کردم. سپس به برنامه “خانه شما” در شبکه شما دعوت شدم و چند ماه قبل از تعطیلی شبکه با محمودرضا قدیریان و مبینا نصیری برنامه اجرا کردم.

حدود 5 سال است که در برنامه “تهران 20” شرکت می کنم.

امام حسین (ع) ، محرم ، حسینیه تسنیم ، مجریان تلویزیون ایران ، سریال ،

آرزو دارم خادم امام حسین (ع) باشم

* شنیدم که برنامه ای در محرم یکی از آرزوهای شما بود و حتی پیشنهاد بازی در سریال و فیلم را داشتید ؛ توضیح.

آره. یکی از آرزوهای من این است که بتوانم در برنامه ای مناسب زیر سایه اهل بیت و امام حسین (ع) فعالیت کنم. زیرا احساس می کنم در حال پاک شدن هستم و خودم را بیمه می کنم. اخیراً صحبت از برنامه ای با همین مضمون بود که هنوز موفقیت آمیز نبوده است.

در مورد پیشنهاد بازیگری ، بله ؛ اما من تا حالا خیلی جدی به آن فکر نکرده بودم. شاید اگر کرونا مرا نجات دهد ، به زودی در شغلی خواهم بود. و اینکه هر چیزی که خدا بخواهد اتفاق می افتد ، و من دوست دارم یک چالش جدید در زندگی حرفه ای خود تجربه کنم.

من خیلی به نقش مختار علاقه دارم

* اگر در اعتبارنامه بودید ، دوست داشتید کدام نقش به شما واگذار شود. یا اینکه همیشه دوست دارید در یک اثر تاریخی مذهبی مانند یک سریال برای امام حسین (ع) ایفای نقش کنید؟

شخصیت و نقش مختار که من بسیار دوستش داشتم و مطمئناً همین نقش برایم لذت بخش بوده و هست. زیرا نقش محوری و تعیین کننده ای در تاریخ اسلام و شیعیان داشته است.

امام حسین (ع) ، محرم ، حسینیه تسنیم ، مجریان تلویزیون ایران ، سریال ،

* اگر در مراسم عاشورا حضور داشتید ، با کدام یار امام حسین (ع) و یارانش همراه بودید؟

به نظر من حضرت مسلم بن عقیل پسر عموی امام حسین (ع).

* چرا در برنامه های خاص برنامه ای نداشتید و البته آن برنامه محرمانه را در شبکه خود توضیح دادید؟

طبیعتاً هر مجری و هر برنامه شرایط خاص خود را دارد و این بستگی به علایق شخصی مجری دارد که می خواهد برنامه مذهبی مناسبی را اجرا کند یا نه. البته همانطور که قبلاً هم گفتم ، اولین تجربه خود را از اجرای برنامه ویژه در ماه مبارک رمضان آغاز کردم و از این بابت خدا را شکر می کنم. اما علاقه من بیشتر به اجرای در زمینه مسائل اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی است.

اگر رابطه و شانس وجود نداشته باشد ، مجری دیده نمی شود

* گفته می شود نوعی گانگستریسم و ​​مافیایی در انتخاب ، استفاده و حضور مجری در برنامه های تلویزیونی مانند بازیگری و کارگردانی و بسیاری موارد دیگر وجود دارد ؛ آیا این درست است؟

من مطلقا نمی گویم ، اما مطمئناً پنهان نمی کنم! مهران مدیری ، رامبد جوان ، رضا رشیدپور ، احسان علیخانی و … را مشاهده می کنید؛ آنها سالهاست با تیم خود کار می کنند و در غیر این صورت نمی تواند باشد. به نظر من ، تحصیلات آکادمیک و گذراندن دوره های پیشرفته در کلاس های بازیگری ، بازیگری و هنری کاملاً مناسب است. اما اگر این رابطه با شانس همراه نباشد ، قطعاً قطع رابطه دیده نمی شود.

البته با وجود فضای مجازی ، بسیاری از استعدادهای کف خیابانی کشف شدند و به برنامه های تلویزیونی محبوب راه یافتند و این گواه این مدعاست!

فضای مجازی تابوهای بسیاری را شکسته است و هرکسی در هر شرایطی می تواند استعدادهای خود را توسعه داده و به نمایش بگذارد. اکنون ، شبکه های اجتماعی توپ را از بسیاری ربوده و موقعیت اجتماعی افراد را تیک زده اند!

امام حسین (ع) ، محرم ، حسینیه تسنیم ، مجریان تلویزیون ایران ، سریال ،

* آیا از راه خود وارد عرصه اجرا شده اید یا همانطور که برخی می گویند با بازی و توصیه های مجری سفارشی و سفارش شده اید؟ کمی از روند حضور خود و آموزش و عملکرد خود بگویید.

من فکر می کنم به دلیل اطلاعاتی که دوستان تهیه کننده و کارگردانم در طول این سالها در زمینه اخبار و رسانه ها برای من داشتند ، به همکاری دعوت شدم و از اعتماد آنها به من بسیار سپاسگزارم. از پیام ابراهیم پور تهیه کننده و کارگردان ؛ رسالت بوذری مجری ، مجتبی سلیمخانی (تهیه کننده و کارگردان) و در نهایت تیم خوب “تهران 20” است که سرپرستی دوست و استاد قدیمی من محمد دلاوری را بر عهده دارد. در اینجا باید به کامران نجف زاده ، دوست قدیمی و رفیق روزهای سختم نیز اشاره کنم که امیدوارم خیلی زود به ایران بازگردد و از حضورش بهره مند شود.

اجرا را به بازیگری ترجیح می دهم

* بازیگری را به بازیگری ترجیح می دهید یا دوست دارید مجری باشید؟

واقعا اول اجرا و بعد شاید بازیگری. چون بازیگری بخشی از حرفه رسانه ای من است و بازیگری برای من یک چالش هیجان انگیز است که ممکن است به زودی آن را تجربه کنم. این روزها می بینیم که بسیاری از بازیگران و خوانندگان به برنامه های تلویزیونی روی آورده اند و این نشان می دهد که هرکس می تواند با توجه به فضایی که ممکن است برای آنها فراهم شود و البته در آن ، توانایی های خود را نشان دهد. شما هم موفق باشید.

اجرای برنامه سیاسی به نام “آقای رئیس جمهور”

* شما خودتان دوست دارید تیم برنامه هایی مانند تهران 20 که شما اجرا می کنید یا اگر کارهای دیگری در زمینه رقابت و واقعیت نمایش و بسیاری از اشکال دیگر برنامه نویسی ارائه شود ، آنها را بپذیرید. نوع دیدگاه کار خود را برای ما بگویید.

من چندین ژانر را در اجرا تجربه کرده ام و به نظر من ، سبک طاقت فرسایی که توانسته مخاطبان زیادی را در راه سیاستگذاری برنامه «تهران 20» با اجرای محمد دلاوری و در دل آن جذب کند. پاسخ شفاف و شفاف به افکار عمومی همکاری گروه فنی ، متخصص و پویا امکان پذیر خواهد بود.

مطمئناً حمایت رئیس شبکه 5 و مدیر گروه تهران و شهروندی و همچنین تهیه کننده و سایر عوامل خوب این برنامه ، فضا را برای کار من ایجاد کرد و از همه این عزیزان تشکر می کنم.

اخیراً ، در یک مورد چالش برانگیز به نام “بلوغ” در برنامه “تهران 20” ، که من خادم توفیق هستم ، به سراغ مسئولان و مهمانانی می رویم که در برنامه حضور داشتند و به مخاطبان وعده جغد بد دادند. کاستی های مسئولان ما به اراده مردم هشدار می دهیم و به آن احترام می گذاریم که در هر صورت ، مسئولان باید در قبال کاستی ها و سوء مدیریت خود پاسخگو باشند و افکار عمومی را بی پاسخ نگذارند.

اخیراً ، قبل از انتخابات ریاست جمهوری 1400 ، من تجربه اولین اجرای برنامه سیاسی (آقای رئیس جمهور) را با محمد دلاوری با 10 نامزد ریاست جمهوری و همچنین شخصیت های برجسته سیاسی داشتم که خدا را شکر در طول بازتاب بسیار خوبی داشتند. هیاهوی انتخابات به

امام حسین (ع) ، محرم ، حسینیه تسنیم ، مجریان تلویزیون ایران ، سریال ،

وکالتنامه کافی نبوده و نیست

* کدام یک از سریال ها و فیلم های محرم که درباره امام حسین (ع) می سازید می پسندید و چرا همه دست های خالی ما در برنامه نویسی و سریال سازی است که می تواند برای امام حسین (ع) و واقعه عاشورا م andثر و ماندگار باشد؟

همیشه برایم سوال بوده که چرا سریالی ساخته نشده است که صرفاً نقش کلیدی امام حسین (ع) و کربلا در ظهر عاشورا را به تصویر بکشد و مخاطب را با آن درگیر کند؟ سریال «مختارنامه» توانست این فاصله را تا حدودی پر کند اما قطعاً کافی نبوده و نیست!

ما مجبوریم خیلی بیشتر از اینها کار کنیم زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و البته صد برابر بهتر از ساختن سریال های خالی ، بی اثر و متورم است که گاهی اوقات می بینیم. برای سریال های امام علی (ع) ، یوسف پیامبر ، مختارنامه و سریال ها و فیلم های دیگر با این موضوع ، هیچ بیننده تلویزیونی کانال را تغییر نمی دهد! از آنجا که داستان دارد ، از نظر محتوا غنی است و شخصیت ها هر کدام در جای خود هستند. فیلمنامه و فیلمنامه خوب بیشتر علت است و بیننده را به خود جذب می کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید