“زن زندگی ، مرد زندگی” کی پخش می شود؟ / مجموعه ماجراجویانه هشت سال زندگی مشترک – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، نعیمه نظام دوست در صفحه مجازی خود از پخش سریال «زن زندگی ، مرد زندگی» خبر داد و نوشت: سریال «زن زندگی ، مرد زندگی» بعد از محرم پخش می شود. و سفر در شبکه 5 ؛ امیدوارم خوشتون بیاد و از دیدنش لذت ببرید.

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی غلامرضا رمضانی که اثری ماندگار به نام “مدرسه مادربزرگ ها” در کارنامه خود دارد و به تازگی فیلم “تاثیر فنی” را ساخته است ، اوایل امسال منتشر شد. رضا جودی تهیه کننده این مجموعه است.

هر قسمت داستان متفاوتی دارد ، این سریال داستان زوجی را روایت می کند که هشت سال است با هم زندگی می کنند و علیرغم تفاوت های فرهنگی و خانوادگی آنها ، رابطه آنها روز به روز گرمتر و بهتر می شود.

این سریال بازیگران زیادی دارد که از جمله آنها می توان به خاطره حاتمی ، میثم رزفر ، شاهین تسلیمی ، محمود جعفری ، نعیمه نظام دوست ، سروش جمشیدی ، فرزانه سهیلی و صبا گرگین پور اشاره کرد.

این سریال در ژانر درام ، کمدی و اجتماعی ساخته شده است. همانطور که نظام دوست قبلاً در مورد شخصیت های این سریال توضیح داده بود: این سریال درباره خانواده های چند نفره است که در آن «نظام دوست» نقش عروس خانواده و سروش جمشیدی نقش همسرش را بازی می کند.

شاهین تسلیمی و محمود جعفری نقش والدین داستان را بازی کردند و دیگر بازیگران شخصیت های خاص خود را با موقعیت های روایی دارند.

غلامرضا رمضانی ، کارگردان این مجموعه ، پیش از این مجموعه هایی مانند شاهدان کوچک ، بهار در بهار ، آن شب در قطار ، بزرگ شدن فرزندم ، مدرسه مادربزرگ ها ، گالری 9 ، سایه ها ، ماه و سپیده دم ، دیوانه در شهر را کارگردانی کرده است. ، سیر و سرکه و … در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید