طراحی و اجرای سالن کنفرانس و تامین تجهیزات سیستم ویدئو کنفرانس صدرا ایرانیان


از دیگر فعالیت های این گروه می توان به تولید تجهیزات سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس با برند ایرانی صدرا و ارائه سایر خدمات مرتبط اشاره کرد.

با توجه به نیاز روزافزون سازمان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها به برگزاری جلسات مختلف، نیاز به بستری باکیفیت برای ارتباط مؤثرتر و منظم‌تر در این جلسات اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با استفاده از این پلتفرم امکان کنترل مکالمه بین رهبران، سخنرانان یا سایر اعضای حاضر در جلسه، تبادل اطلاعات در قالب فایل، مشاهده گزارش ها، نظارت و غیره وجود دارد. بنابراین می توان سیستم کنفرانس را مهمترین بخش یک اتاق کنفرانس در نظر گرفت. در ادامه به بررسی تجهیزات در یک سیستم کنفرانس می پردازیم.

مانیتور کنفرانس

مانیتور کنفرانس به دو دسته مانیتور تاشو (مانیتور لپ تاپ) و مانیتور آسانسور (مانیتور آسانسور) تقسیم می شود. بزرگترین تفاوت این دو نوع صفحه نمایش در نحوه قرارگیری آنها بر روی میز جلسه است. نصب صفحه تاشو راحت تر است و می توان آن را مانند لپ تاپ در هنگام استفاده یا بعد از جلسه تا کرد. شرکت صدرا ایرانیان با طراحی و تولید صفحه نمایش تاشو ایرانی SADRA MC88 گام بلندی در عرضه این گروه محصول در کشور برداشته است. مانیتور کنفرانس تاشو Sadra MC88 دارای پنل LED 15.8 اینچی با رزولوشن Full HD می باشد.از دیگر ویژگی های این صفحه می توان به پشتیبانی از HDR، بلندگوی داخلی، پورت mini HDMI و USB Type-C، خروجی صدا از طریق جک 3.5 میلی متری، کلید منو و صدا اشاره کرد. کلیدهای تنظیم

https://www.aparat.com/v/cjrEV

دوربین کنفرانس

دوربین های کنفرانس بسته به کیفیت مورد نظر عملکرد متفاوتی دارند. اولین تفاوت این تجهیزات کنفرانسی در نوع لنز آنهاست که شامل لنزهای شیشه ای یا پلاستیکی است. علاوه بر این، کیفیت و وضوح تصویر و نرخ فریم دوربین نیز بر کیفیت خروجی آنها تاثیر مستقیم دارد. از دیگر ویژگی های دوربین کنفرانس می توان به فوکوس خودکار (زوم)، ردیابی خودکار، میکروفون داخلی و … اشاره کرد.

رهبران ایران

میکروفون کنفرانس

میکروفن های کنفرانس معمولاً شامل میکروفن کنفرانس رئیس که در اختیار صندلی است و میکروفن سخنران که در اختیار سایرین حاضر در جلسه است. تفاوت این دو نوع میکروفون در این است که صندلی با اتصال و جدا کردن میکروفون بلندگوها می تواند میکروفون های دیگر را کنترل کند. این تجهیزات را می توان از نظر نوع اتصال به دو نوع بی سیم و بی سیم تقسیم کرد. علاوه بر این، میکروفون کنفرانس چند رسانه ای با چندین ویژگی مانند مشاهده فایل های ویدئویی، اشتراک گذاری صفحه نمایش خود با سایر بلندگوها و صدا نیز در دسترس است.

ویدئو پروژکتور

با استفاده از ویدئو پروژکتورها می توان اطلاعاتی مانند انواع تصاویر، فایل های تصویری و ویدئویی، گزارش ها و … را بر روی صفحه نمایش های بزرگ برای شرکت کنندگان در اتاق کنفرانس نمایش داد. همچنین می توانید از آن برای مشاهده تصاویر زنده از سایر قسمت های اتاق کنفرانس استفاده کنید.

تجهیزات جانبی برای سیستم کنفرانس

از دیگر تجهیزات سیستم کنفرانس می توان به پنل VSP، سوئیچ تصویر، تقسیم کننده تصویر، سوئیچ شبکه، میکسر برق، مبدل و کابل های رابط و غیره اشاره کرد. این تجهیزات بسته به سالن کنفرانس و تعداد تجهیزات اصلی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس برای ایجاد ارتباط تصویری و صوتی بین دو یا چند مکان مختلف استفاده می شود. با استفاده از این بستر می توان جلساتی با اشتراک گذاری مطالب مختلف صوتی و تصویری، برنامه ریزی و زمان بندی جلسات و … برگزار کرد که اکثر تجهیزات مورد استفاده در سیستم ویدئو کنفرانس با سیستم های کنفرانس مذکور قابل اشتراک گذاری است.

بلندگو

مجهز به میکروفون و بلندگو، می توان از بلندگوها برای جلسات و کنفرانس های ویدئویی استفاده کرد. مجهز بودن به اتصال بلوتوث بلندگوها یکی از ویژگی های بسیار مناسبی است که امکان اتصال کامپیوتر، تبلت و گوشی های هوشمند را به آن امکان پذیر می کند. انجام ویدئو کنفرانس با هر نوع پلتفرم و نرم افزار مرتبط با ویدئو کنفرانس مانند اسکایپ، گوگل میت، گوگل دو، زوم، واتساپ و سایر پلتفرم های ایرانی مانند شوکا، اسکای روم و غیره.

رهبران ایران

شرکت صدرا ایرانیان مفتخر به تولید برند ایرانی صدرا در تجهیزات سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس و همچنین طراحی و ساخت سالن های کنفرانس و کنفرانس و سایر خدمات مرتبط جهت رفع نیازهای شما در این زمینه می باشد.

راه های ارتباط با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: 051-37024

واتساپ: 09397024677

اینستاگرام: @sadra_it

دیدگاهتان را بنویسید