آیا اعتماد به بیت کوین بازگشته است؟


اقتصاد آنلاین – حسین قطبی; ارزیابی صعودی نایجل گرین از گروه deVere، که صرافی رمزارز خود را در سال 2018 راه‌اندازی کرد، نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین به بالای منطقه مقاومت 21500 دلاری صعود کرده و قبل از بازنشستگی، صعود تدریجی را از سطح 22800 دلار آغاز کرده است.

«در ماه‌های اخیر دوران سختی برای بازار ارزهای دیجیتال بوده است، که مانند همه دارایی‌های ریسکی از جمله سهام تحت تأثیر موجی از احساسات سرمایه‌گذار کبوتری بر اساس ترس از رکود اقتصادی جهانی، تورم و عوامل ژئوپلیتیکی قرار گرفته است. نایجل گرین گفت. قرار داده شده است».

آیا اعتماد به بیت کوین بازگشته است؟

کریپتو هنوز از این موج منفی بازار خارج نشده است و احتمالاً در مرحله شستشوی کوچک و نهایی قبل از یک جهش قابل توجه قیمت در پایان سال است. او ادامه می دهد: با این حال، بسیاری از اخبار بد بالقوه برای بازار دارایی های پرریسک، از جمله برنامه های ریاضتی بانک های مرکزی، اکنون قیمت گذاری شده است. بنابراین این به معنای روحیه سرمایه گذاران است و بنابراین نباید قیمت را متزلزل کرد.»

مردم شروع به درک این موضوع کرده اند که به وضوح هنوز برای اقتصادهای سراسر جهان باد مخالف وجود دارد، اما برخی از دارایی های با کیفیت مانند بیت کوین در حال حاضر ارزان هستند. در واقع می توان گفت که اطمینان به همه بازارها بازگشته است. به خصوص در مورد بیت کوین، افراد بدون مرز و در سطح جهانی ارزش ذاتی فعلی و آینده ارزهای دیجیتال را درک می کنند و در حال آماده شدن برای استفاده از قیمت های پایین تر فعلی هستند.

مدیرعامل متحول کننده بازی DeVere، یکی از حامیان برجسته ارزهای دیجیتال که اغلب با پیش بینی های خود ثابت کرده است، اخیراً علناً اعلام کرد که به زودی شاهد روندی خواهیم بود که منجر به “جهش قابل توجه” در سه ماهه چهارم خواهد شد. این یک سال برای ارز دیجیتال پیشرو در جهان است. وی خاطرنشان کرد؛ یکی از شاخص‌های خوبی که نشان می‌دهد به پایین‌ترین سطح بازار نزدیک می‌شویم، پلتفرم‌هایی با خدمات ردیابی است که نشان می‌دهد «خودی‌ها» کم‌کم خرید می‌کنند. آنها از ارزش‌گذاری‌های معقول برای افزایش سهام شرکت‌های با کیفیت استفاده می‌کنند و از آن برای ایجاد و رشد استفاده می‌کنند. رفاه در دراز مدت.»

همانطور که انتظار می رفت، با رشد بیت کوین، بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال از این روند پیروی می کند. اتریوم در 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد رشد کرده و به مرز 1500 دلار رسیده است. ارزش بازار جهانی کریپتو در این هفته بیش از 3 درصد افزایش یافت تا 1 تریلیون دلار بازیابی شود.

نایجل گرین نتیجه می گیرد: «وقتی هجوم پول آزاد ناپدید می شود، می توانیم ارزش واقعی دارایی را ببینیم و علیرغم کاهش 50 درصدی از هیاهو و گرمای ماه نوامبر، بیت کوین همچنان بهترین کلاس دارایی دهه است. وی در توییتر خود افزود؛ ما انتظار داریم بیت کوین طی چند ماه آینده دارای اکتان پایین تر، روند صعودی پایدارتر و مستمر باشد.

آیا اعتماد به بیت کوین بازگشته است؟

گروه DeVere یکی از بزرگترین مشاوران مستقل متخصص در ارائه راه حل های مالی جهانی برای مشتریان ثروتمند و با ارزش خالص بین المللی است. این شبکه دارای بیش از 70 دفتر در سراسر جهان، بیش از 80000 مشتری و 12 میلیارد دلار تحت مشاوره است.

سلب مسئولیت: سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر پیشنهادات راه اندازیICO) بسیار خطرناک و گمانه زنی است و این مقاله به عنوان توصیه ای از سوی اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال در نظر گرفته نشده است. از آنجا که هر موقعیت منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

دیدگاهتان را بنویسید