سامسونگ در رتبه بندی YouGov با پشت سر گذاشتن گوگل به برند پیشرو در جهان تبدیل شد


بر اساس نتایج نظرسنجی شرکت YouGovسامسونگ الکترونیکس با پشت سر گذاشتن گوگل، رهبر بهترین برندهای جهانی شد. گوگل در سال 2021 در این نظرسنجی مقام اول را کسب کرد و حالا سامسونگ توانسته امسال این جایگاه را از آن خود کند.

این رتبه بندی نشان می دهد لوازم الکترونیکی سامسونگ 127 امتیاز کسب کرده و در صدر رده بندی بهترین برندهای جهانی YouGov در سال 2022 قرار دارد. YouGov این لیست را در 20 نوامبر منتشر کرد که عملکرد بسیار خوبی برای سامسونگ است.

گوگل امسال با اکتساب 106 امتیاز در این لیست رتبه دوم را دارد. پس از این، یوتیوب با 85 امتیاز سوم، نتفلیکس با 59 امتیاز در رتبه بعدی قرار دارد و Shopee، یک شرکت تجارت الکترونیک در جنوب شرق آسیا نیز با 51 امتیاز در رتبه دوم این فهرست قرار دارد.

واتس اپ با 50 امتیاز در رتبه ششم این لیست قرار دارد. علاوه بر این، تویوتا موفق به کسب 41 امتیاز شد و پس از واتس اپ در رده هفتم این لیست قرار دارد. کولگیت با 34 امتیاز، مرسدس بنز با 34 امتیاز و لیدل با 33 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

سامسونگ بهترین برند دنیا YouGov است

سامسونگ پیشتاز بهترین برندهای جهان است

رتبه بندی YouGov بر اساس عوامل متعددی از جمله کیفیت، رضایت کاربر و برخی مولفه های دیگر است. شرکت YouGov در بررسی خود بهترین برندها را در 38 بازار رتبه بندی کرده است که در مجموع حدود 380 برند است. بر اساس گزارش رسانه کره ای BusinessKorea، سامسونگ در کشورهای کره، هلند، ویتنام و ایرلند مقام اول و در بریتانیا و فرانسه مقام دوم را کسب کرده است.

لازم به ذکر است که سامسونگ در کشورهای آلمان، استرالیا و اندونزی رتبه پنجم و همچنین در امارات متحده عربی و آمریکا رتبه ششم، در برزیل هفتم و در کانادا و دانمارک رتبه نهم را به خود اختصاص داده است. آدیداس و نایک که در لیست 10 برند برتر سال گذشته قرار داشتند، i سال 2022 از این لیست حذف شده است. این در حالی است که برندهای تویوتا و مرسدس بنز به صدر جدول رسیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید