اولین رونمایی از “میدان ستاره 2022” با طیف گسترده ای از خدمات ویژه جام جهانی


به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شریک اول که با فراخوان سراسری، طرح قرعه کشی جام جهانی خود را برای همراهی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر آغاز کرد، هم اکنون از “میدان” استفاده می کند. کد Star 2022″ به عنوان یک پلتفرم جامع. خدمات جدیدی را بر اساس این رویداد ورزشی معرفی کرده است.

شرکت در «کمپین قرعه کشی با 11 توپ طلا 80 گرمی»، خرید «بسته اینترنتی ویژه جام جهانی»، تماشای «پخش زنده مسابقات»، شرکت در «مسابقه پیش بینی» و «بسته رومینگ مسافران قطری» از بخش های آماده شده است. برای این سیستم مدون است.

کلیه مشترکین ثابت و اعتباری مشترکین همراه اول و انارستان با تایپ کد دستوری ستاره 2022 مربع ضمن اطلاع از کلیه خدمات اپراتور اول تلفن همراه کشور ویژه جام جهانی قطر می توانند “بسته ترکیبی 15 عددی” را خریداری و فعال کنند. روزها با 20 گیگابایت اینترنت و 22 ساعت مکالمه در شبکه و تلفن ثابت» با تخفیف ویژه و قیمت 80 هزار تومان.

طرح ویژه جام جهانی همراه اول ایرانیان از 25 آبان آغاز شد که تا پایان دی ماه 1401 ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، طرح قرعه کشی WC که به صورت امتیازی برگزار می شود، روش های مختلفی را برای مشترکین همراه اول برای کسب امتیاز در نظر گرفته است تا شانس برنده شدن برای همه مشترکان افزایش یابد.

در راستای اجرای این طرح ملی «خرید و فعال سازی سیم کارت دائمی 200 امتیازی»، «خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری 50 امتیازی»، «خرید مکالمه، دیتا، پیامک یا بسته کل 10 امتیاز به ازای هر 10 امتیاز». هزار تومان، «روشن کردن سیم کارت از کار افتاده 50 امتیاز»، «پرداخت قبض 10 امتیاز به ازای هر 10 هزار تومان»، «خرید شارژ 10 امتیاز به ازای هر 10 هزار تومان» و «تبدیل سیم کارت به یو اس بی 50 امتیاز» است.

همچنین «نصب اپلیکیشن موبایل من یا Uano 50 امتیاز»، «تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 100 امتیاز»، «انتقال مشترکین دائمی از اپراتورهای دیگر 200 امتیاز»، «انتقال مشترکان اعتباری از اپراتورهای دیگر 50» امتیاز» و «بسته ویژه قرعه کشی جام را فعال می کند» جهانی در باشگاه مشتریان 10 امتیاز دارد.

تیم ملی ایران روزهای 14 و 18 آذرماه به ترتیب در ورزشگاه احمد بن علی و التمهمه به مصاف تیم های ولز و آمریکا می رود.

دیدگاهتان را بنویسید