راهکارهایی برای کاهش قند در رژیم غذایی


کاهش این نوع غذا بسیار مهم است زیرا رژیم های غذایی سرشار از قند به گفته متخصصان تغذیه عاملی جدی در افزایش چاقی در مقایسه با چربی های اشباع شده است.

Mirror به چند روش موثر برای کاهش مصرف شکر اشاره می کند:

خواب کافی در طول شب: مانند نوشیدن آب بیشتر، کیفیت خواب بهتر می تواند تاثیر زیادی بر سلامت جسمی و روانی ما داشته باشد و حتی به تنظیم نحوه پردازش قند در بدن کمک کند. مطالعه ای بر روی بیش از 4000 نفر گزارش کرد که شب ها می خوابند نشان داد افرادی که کمتر از 6 ساعت می خوابند دو برابر بیشتر احتمال دارد سلول هایی دریافت کنند که حساسیت کمتری به انسولین دارند. خواب خوب شبانه به بدن کمک می کند صبحانه را برای فعالیت های روزانه بدون افزودن شکر به قهوه یا غذا آماده کند. گاهی اوقات تنها کاری که می توانید برای کاهش میل به قند انجام دهید، بهبود عادات خواب است.

یافتن جایگزین های کم یا قند: به طور کلی، ساده ترین تغییری که می توان در رژیم غذایی خود ایجاد کرد، مصرف جایگزین های کم قند به طور پیش فرض است که برای اکثر غذاهای روزانه موجود است.

مصرف غذاهای نشاسته ای را کاهش دهید: نه تنها ذرت، بلکه تمام سبزیجات نشاسته ای را مصرف کنید که از کربوهیدرات های پیچیده به کربوهیدرات های ساده (قند) تجزیه می شوند. این شرایط به این معنی است که اگر می‌خواهید مصرف قند خود را کنترل کنید، باید از نخود، هویج، ذرت، سیب زمینی شیرین و لوبیا اجتناب کنید.

– دقت در جدول ارزش غذایی: برچسب گذاری مواد غذایی در سال های اخیر به سرعت انجام شده است و لازم است تمام قندهایی که در دسترس است و به غذا اضافه می شود ذکر شود. این بدان معناست که اگرچه یافتن یک محصول غذایی بدون قند دشوار است، اما همچنان می‌توانید سالم‌ترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید