دو سری جدید وارد کنداکتور تلویزیون شد / کار ضد استعماری و کار مخفی! – اخبار رادیو و تلویزیون – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، دو سریال جدید وارد کنداکتور تلویزیون شده است؛ سریال اخیر پرویز شیختادی درباره بانوی سردار ایرانی که با استکبار مبارزه می کند و سریال مخفی “یک قطعه زمین” با بازی داریوش ارجمند را با جزئیات زیر مشاهده کنید:

سریال ، شبکه 2 ، شبکه سه سیما ، محرم ، حسینیه تسنیم ،

پخش “بانو سردار” از شبکه 3

سریال «بانو سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سعید مرادی هر روز ساعت 12 از شبکه سه سیما پخش می شود. این مجموعه به زندگی نوزاد مریم سردار بختیاری می پردازد و کتابی درباره زندگی او نیز منتشر شده است.

پانته آ سیروس (بی بی مریم) ، حبیب دهقان نسب ، فرخ نعمتی ، سهیلا رضوی ، فرزین محدث ، محمد فیلی ، کاظم هژیرازاد ، صدرالدین حجازی ، مهدی میامی ، حمیدرضا نعیمی ، علیرضا مهران ، مرتضی زارع ، سعیده عرب ، علیرضا جاویش ، علیرضا جاویش شاپور کلهر ، پارسا قربانی ، مجید کریمی ، حلیرضا دیلمی ، فاطمه شکری و … بازیگران فصل اول «بانو سردار» بودند.

“بانو سردار” درباره زندگی اولین سردار بانوی ایرانی است که با استکبار انگلیس و دولت مرکزی رضاشاه مبارزه می کند. تربیت فرزندان شجاع میهن پرست شیرعلیمردان خان ، ایجاد وحدت بین قبایل ترک و لر ، تأثیر بی بی مریم بر قوم بختیاری و استقلال و خوداتکایی از جمله موضوعاتی است که در این مجموعه به آن پرداخته شده است.

این مجموعه یک سریال اقتباسی است که نگارش و تحقیق آن دو سال به طول انجامید و درباره زندگی بی بی مریم ملقب به سردار مریم است که عدالت و عدالت را در بین اقوام گسترش داد و در بین موضوعات محبوب شد و دست خوانندگان ستمگر را قطع کرد. به

سریال ، شبکه 2 ، شبکه سه سیما ، محرم ، حسینیه تسنیم ،

پخش سریال “یک تکه زمین” از شبکه دو

سریال «یک تکه زمین» به کارگردانی مهدی کرم پور و تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی از امروز 16 مرداد تا چهارشنبه 26 مرداد و از هفته آینده شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:40 از شبکه دو پخش می شود.

این سریال کوتاه یک درام اجتماعی است و زندگی مردی به نام حاج حیدر ، یکی از نانوایان قدیمی تهران با بازی داریوش ارجمند را به تصویر می کشد. به عبارت دیگر ، مجموعه “قطعه ای از زمین” که سنت های اصلی زندگی ایرانی در آن به تصویر کشیده شده است ، روایتی ساده از یک زندگی اصیل و ساده ایرانی است و سعی می کند عفاف ، امانت داری مردم و مسائل اخلاقی را در فضایی سنتی و در تخت خواب. یک داستان بگویید.

نمایش “یک قطعه زمین” به کارگردانی مهدی کرم پور در خانه “حاج حیدر” روایت می شود؛ خانه ای با ساختمان قاجار که قصد دارد پایبندی حاج حیدر به ارزشهای سنتی اعم از اسلامی و ایرانی را نشان دهد و داستان این سریال از عید قربان آغاز می شود و در روز عاشورا به پایان می رسد. ایرانیان را به تصویر می کشد و آیین های متعددی مانند تعزیه ، گل زورخانه ای و عزاداری سیدالشهدا (ع) در این مجموعه نشان داده شده است.

حاج حیدر که در نانوایی سنگکی در یکی از محله های قدیمی تهران کار می کند ، هنوز نان سنگکی را روی ترازو وزن می کند و سپس به مردم می دهد ؛ او مکانی مورد اعتماد و مورد احترام مردم است و همه او و خانواده اش را نیکی صدا می کنند. او دارای یک قطعه زمین در روستایی در نزدیکی تهران است که در آن متولد شده است و اهالی روستا فروش محصولات سالانه را به او و خانواده اش سپرده اند. از روزی که حاج حیدر نانوایی را به دلیل تخلف می بندد تغییر می کند و این آغاز ماجراهای جدیدی است.

در حالی که پسرانش به نام های هادی احمد و محمود در یک کارخانه کوچک آرد باکیفیتی برای پخت نان های فانتزی تولید می کنند ، این آرد از مزرعه گندم حاج حیدر تهیه می شود و کیفیت خوبی دارد ، اما محمود که جوانی حریص است ، به آرد اضافه می کند. عناصر. و ناخالصی هایی را معرفی می کند که به دنبال شکایت ساکنان محله و …

در سریال “یک قطعه زمین” بازیگرانی چون داریوش ارجمند ، رویا تیموریان ، عنایت بخشی ، آتیلا پسیانی ، نفیسه روشن ، پوراندخت مهیمن ، امیرحسین رستمی ، کوروش تهامی ، شراره دولت آبادی ، سپیده علایی و حدیث میرامینی و … بازی می کنند. نقش ها

داریوش ارجمند در این سریال نقش حاج حیدر را جلوی دوربین می برد و شراره دولت آبادی نقش رعنا ، همسر حاج حیدر را بازی می کند. کوروش تهامی و حمید ابراهیمی نیز نقش دو پسر این شخصیت را مقابل دوربین بازی می کنند. حاج حیدر نیز مسئول رویا تیموریان است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید