خبر درگذشت لالایی⁇ خواننده مختارنامه تکذیب شد / خواننده واقعی تیتراژ پایانی این مجموعه کیست + صدا + اخبار موسیقی و تصویری – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، در روزهای گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از مرگ خواننده تیتراژ پایانی سریال “مختارنامه” داشت. خبر مرگ این خواننده همچنین از بیماری عروق کرونر قلب خبر داد.

داستان اما از اساس اشتباه بود و در این خبر حتی خواننده اعتبارات نهایی وکالت نامه نیز به اشتباه معرفی شد.

در فضای مجازی روایت شد که سهیلا خواجه خواننده و خواننده لالایی بوشهری تیتراژ پایانی سریال «مختارنامه» بر اثر بیماری عروق کرونر قلب درگذشت.

سریال تلوزیونی،

اولین نکته این است که خواننده تیتراژ پایانی سریال «مختارنامه» صدیقه سادات بحرانی است. مهمترین نکته این است که سهیلا خواجه نیز در سلامت کامل به سر می برد.

فاطمه کرامپور ، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفت وگو با تسنیم ، اظهار داشت: یک خبر دروغ وجود داشت مبنی بر اینکه خواننده تیتراژ پایانی مجموعه «مختارنامه» سهیلا خواجه است و وی درگذشت. . ” در حالی که صدیقه سادات خواننده این لالایی منتقد است و خبر فوت سهیلا خواجه نیز کذب است.

وی ادامه می دهد: ینی روح مذهبی که ما از صدیقه سادات بحرانی می شناسیم باعث شد تا وی نسبت به این خبر واکنش نشان ندهد. اما ما در اداره کل ارشاد بوشهر اطلاعیه ای صادر کردیم و این خبر را تکذیب کردیم.

صدیقه سادات بحرانی و سهیلا خواجه هر دو در بوشهر مفسر هستند و هر دو در حال حاضر در سلامت کامل هستند. هیچ کدام از آنها بیماری عروق کرونر ندارند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید