خانم عزیز! این پیامک های وحشتناک را برای مردان ارسال نکنید


این پیامک ها را برای آقایان نفرستید زیرا باعث آزار آقایان می شود!

همه ما دوست داریم پیامک بفرستیم. پیام ها عشق بی پایان و وابستگی فزاینده ما را به کسی نشان می دهد. با این حال، پیام هایی وجود دارد که با ارسال آنها به مرد زندگی تان، به جای اینکه او را بیشتر جذب کنید، او را از خود دور خواهید کرد. در اینجا 7 پیامک وجود دارد که هیچ مردی تمایلی به دریافت آنها ندارد:

متن ترسناک شماره 1: “نمی توانم به تو فکر نکنم.”

اگر این پیام را بعد از چند هفته پس از اولین قرار ملاقات خود و در موارد نادری ارسال کنید اشکالی ندارد، اما اگر آن را بلافاصله بعد از اولین قرار خود ارسال کنید، بزرگترین اشتباه زندگی خود را مرتکب شده اید… به خصوص اگر تکرار شود یا فقط تکرار شود. روز بعد این کار را انجام دهید. در ابتدای یک رابطه عاشقانه، مردان در مورد زنان تصور می کنند که شریک زندگی آنها به فکر “له کردن” آنها است، همانطور که زنان تصور می کنند که شریک زندگی آنها “سطل زباله” است. بنابراین اگر در ارسال پیام از ابتدا اشتباه کنید، ممکن است او را از خود دور کنید. به نظر ما بهتر است بعد از جلسه اول متن دیگری نفرستیم و مثلاً بگوییم شب خوبی بود و به من خوش گذشت، امیدوارم از این شب ها بیشتر داشته باشیم. و بعد چند روز پیامک ندادی. با این روش، شریک زندگی شما می فهمد که تأثیر خوبی روی شما گذاشته است، اما در عین حال می داند که شما نیز باید به زندگی خود ادامه دهید و می تواند افکار خود را در مورد شما بدون اینکه تحت فشار قرار بگیرد، سازماندهی کند.

خشم

متن ترسناک شماره 2: “باید صحبت کنیم.”

هر بار که این پیام را می فرستید، تأثیر بسیار بدی دارد. فردی که این پیام را دریافت می کند احساس می کند که مورد سرزنش قرار گرفته است در حالی که هنوز دقیقاً نمی داند چه اتفاقی دارد می افتد. درست است که وقتی خانم ها ناراحت هستند، از مردها می خواهند که کارشان را رها کنند و مشکلشان را حل کنند، اما این پیام مانند یک تله و مایه خشم و ناراحتی شماست که نمی دانید چه خبر است. بنابراین به جای اینکه این پیام را برای او ارسال کنید، با او تماس بگیرید و موضوع را مطرح کنید یا اگر تلفن را برنمی‌دارد یک پیام صوتی برای او بگذارید. ارسال این اس ام اس برای مرد زندگی شما فقط او را عذاب می دهد و مشکلی را حل نمی کند.

پیامک ترسناک شماره 3: “OK”

ما دوست داریم در طول روز برایش نامه بنویسیم و از هر اتفاقی که برایمان می افتد بگوییم. بنابراین اگر پیام های ما تبدیل به یک کلمه شود، حزب ما متوجه می شود که مشکل وجود دارد و در حالت آماده باش قرار می گیرد. یعنی وقتی متنی می فرستید که با نحوه پیامک شما همخوانی ندارد و یا عدم تمایل شما به ارسال پیام یا ناراحتی شما را با او نشان می دهد، مهمانی شما را بی تاب و نگران می کند.

متن ترسناک شماره 4: «تازه یک جفت کفش زیبا در یک فروشگاه دیدم».

این اس ام اس از دو جهت برای شوهرتان مشکل ساز است. اول اینکه برای خرید این کفش ها درخواست پول تلقی می شود یا شاید فکر می کند رابطه شما از دوستی تغییر کرده است. متون مادی گرایانه وقتی با هم نیستید ترفندهایی برای وادار کردن یک مرد به جای شما هستند. مردان دوست دارند زنان در مورد آنچه که می خواهند صادق باشند و ترجیح می دهند به جای اینکه به آنها پیامک بدهند که چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید، بشنوند: “می خواهم آن کفش ها را برای من بخری”. به علاوه، اگر به او سرنخ هایی بدهید که نشان می دهد او را برای پولش می خواهید، قطعاً فرار می کند. این نوع متن ها او را در مورد احساسات شما نسبت به او و آینده ای که برای هر دوی شما متصور است سردرگم می کند زیرا برای او ترسناک است که به جای نامزدی در یک موقعیت “دوستی” گیر کرده باشد.

متن ترسناک شماره 5: “احساس می کنم در یک روتین هستیم.”

این پیامک برای رابطه ای که ناهموار است وحشتناک است. این همچنین یک علامت هشدار دهنده “در حال تجدید نظر در رابطه خود هستم” است که اکثر مردان دوست ندارند در مراحل اولیه قرار ملاقات بشنوند. اگر روز خوبی را سپری نکرده‌اید، متن شما باید نشان دهد که روز خوبی را سپری نکرده‌اید و او می‌داند که باید کاری انجام دهد تا اوضاع بهتر شود. هیچ کس دوست ندارد فکر کند که روی لبه تیغ است و هر لحظه ممکن است زندگی شما دور ریخته شود!

متن ترسناک شماره 6: هر چیزی که با “مامانم می گوید ما باید…” شروع شود.

اگر با مسائل مربوط به عشق، زندگی و/یا رابطه دست و پنجه نرم می کنید، به او پیام می دهید که مادرتان با انتخاب مرحله بعدی زندگی شما مشکل را حل کرده است، فقط بگوییم که او این متن را دوست ندارد.

مردها می خواهند بدانند که شما دو نفر هستید و فراز و نشیب های زندگی را با هم می گذرانید. او می داند که والدین می توانند مشاوران خوبی باشند، اما محدودیت هایی در این کار وجود دارد که والدین نباید در رابطه با شما از آنها عبور کنند. پس همین حالا مرزها را تعیین کنید و به آنها پایبند باشید.

متن ترسناک شماره 7: “من همین الان دیدم/با ….. (نامزد سابق) صحبت کردم”

گذشته همیشه در جایی که نباید ظاهر می شود، و از آنجایی که زندگی امروزی آنلاین شده است، احتمال برخورد تصادفی با یک سابق ممکن است بیشتر باشد. اگر نامزد سابق شما را فراموش نکرده باشد، حتی می تواند باعث شود که یک رابطه قوی از هر دو طرف متزلزل شود. باید به همسرتان اطمینان دهید که همه چیز را در مورد گذشته به او گفته اید و همه چیز حل شده است و این مشکل به سرطانی تبدیل نمی شود که شانس خوشبختی شما را از بین ببرد. گذشته را فراموش کنید و تا جایی که می توانید از نامزد یا عشق گذشته خود صحبت نکنید.

منبع:

بهترین

دیدگاهتان را بنویسید