ترخیص بازیگر پیشکسوت از بیمارستان/ مجبور نیستم جوانی کار کنم! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان



جمشید جهان زاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که به دلیل عارضه قلبی و ریوی در بیمارستان بستری شده بود در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت سلامتی خود توضیح داد: خدا را شکر الان بهترم و از بیمارستان مرخص شدم.

وی همچنین درباره کم کاری خود در سال های اخیر گفت: میزان فعالیت همیشه با گذشت زمان و همه افراد تغییر می کند چیز مثل زمانی که شما جوان بودید نخواهد بود انتخاب سخت تر می شود و شدت و نوع کار در حال تغییر است. در همان زمان وقتی کاری به من پیشنهاد شد که به آن علاقه داشتم، گفتم بله. رابطه ما مثل قبل نیست سوراخ کار کردن از آنجایی که به اندازه کافی معروف هستیم، ترجیح می دهیم کاری را که دوست داریم بپذیریم، و اگر چیزی نیست که دوستش دارم، پس قبول نمی کنم.

جهان زاده وی ادامه داد: در حال حاضر به اندازه کافی فعالیت دارم، هرچند مثل دوران جوانی نیست که مدام به دنبال همه چیز باشیم، اما به اندازه کافی چیزهایی را انتخاب می کنیم که حالمان را خوب کند. من امروز در چنین شرایطی هستم.

این بازیگر پیشکسوت درباره بازپخش آثارش از تلویزیون نیز گفت: این اتفاق در نهایت تاثیرگذار است و به عده ای کمک می کند که اگر هنوز آثاری را ندیده اند، آن ها را ببینند. در مجموع، این تکرارها چیز خوبی است که من به آن علاقه دارم.

او همچنین درباره واکنش مردم به منفی ترین نقش های کارنامه اش گفت: برخی شاید. بازی ما را ندیده اند، اما کسانی که خاطره ای دارند غلتک آنها اغلب واکنش مثبت و خوبی نسبت به ما نشان می دهند.

جهان زاده وی درباره احوالپرسی مسئولان سینما و تلویزیون در زمان بیماری نیز گفت: بالاخره شرایط برای همه یکسان نیست. گاهی اوقات مدیران یک حساب کاربری را تصاحب می کنند اما شخص دیگری را فراموش می کنند یا برعکس. بالاخره اینها چیزهایی هستند که همیشه برای همه ما وجود دارند و استثنائات کمتری وجود دارد. اما مردم علاقه مند هستند و می خواهند از آثار هنرمندانی که می شناسند مطلع شوند و برنامه های آنها را دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید