بیش از 4000 واحد صنفی در فردیس بازرسی شدند



دکتر” پانتئون عینی است وی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه های صنفی به ویژه عرضه کنندگان مواد غذایی برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و سایر بیماری ها تحت نظارت دقیق تیم های بهداشتی و سایر دستگاه ها قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: در این بازرسی ها 29 صنف توهین آمیز به مراجع قضائی معرفی و 106 فقره تعطیلی موقت و 235 مورد اخطار دریافت شد.

وی افزود: 67 مورد سیستم آب و فاضلاب، 31 مورد نمونه برداری مواد غذایی، 174 مورد نمونه برداری آب و یک هزار و 862 مورد کلرزنی آب شرب در این شهرستان طی یک ماه گذشته انجام شده است.

عینی افزود: در بازدید از مراکز آموزش و پرورش و مدارس 47 مورد، 7020 کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان کشف و معدوم شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس گفت: 38 مورد بازدید از مراکز بهداشتی درمانی، 37 مورد نظارت و بازرسی مشترک با سایر سازمان ها و 67 مورد بازدید از آب و فاضلاب.

وی با اشاره به اینکه از 123 آزمایشگاه، مطب، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز تزریق واکسن کرونا بازدید شد، گفت: رسیدگی به 244 مورد شکایات بهداشتی و 172 مورد سنجش ید در نمک خوراکی از دیگر اقدامات است.

عینی افزود: 1 بازدید از مراکز نظامی و زندان ها، 19 بازدید از استخرها و 220 بازدید از کارگاه ها و کارخانه ها در این مدت انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید