امتحانات این دانشگاه ها در روزهای 23 و 24 آذرماه برگزار شد



به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، با توجه به پایداری شرایط جوی و تشدید آلودگی هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل و فردا (سه شنبه) و پس فردا (چهارشنبه) برگزار شد. ) در 13 و 14 ژانویه. دانشگاه ها و مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان های فیروزکوه و دماوند کلاس غیرحضوری و مجازی برگزار کنند.

در حالی است که برخی دانشگاه در این دو روز طبق برنامه ریزی قبلی، امتحانات پایان ترم برگزار می شود و به همین دلیل برخی از دانشگاه ها در اطلاعیه های جداگانه جزئیات آزمون های خود را اعلام کرده اند.

آزمون های دانشگاه علم و صنعت به صورت حضوری در روزهای 13 و 14 آذرماه برگزار می شود

دانشگاه علم و صنعت وی همچنین در پیامی اعلام کرد: آزمون های این دانشگاه در روزهای 23 و 24 آذرماه به صورت حضوری برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اخبار مجازی سازی کلاس های دانشگاهی به دلیل آلودگی هوا، یادآور می شود، امتحانات 22 و 23 آذرماه به صورت حضوری برگزار می شود.

آزمون دوره های عملی در روزهای 23 و 24 آذرماه برای دانشجویان صنعتی شریف برگزار می شود

بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، کلیه کلاس ها به صورت غیرحضوری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 22 و 23 دی ماه برگزار می شود.

امتحانات دوره عملی که قبلاً در این دو روز برنامه ریزی شده بود در همان زمان و تاریخ مقرر برگزار می شود.

اساتید دوره در این دو روز وضعیت سایر آزمون ها را به اطلاع دانشجویان خواهند رساند.

آزمون نهایی دانشگاه علم و فرهنگ به صورت حضوری برگزار می شود

دانشگاه علم و فرهنگ در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی کلاس های این دانشگاه سه شنبه 22 آذر و چهارشنبه 23 آذر و همچنین کلاس های گریم هفته آینده (27 تا 20 آذرماه) به صورت غیر حضوری (مجازی) از طریق سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه (LMS) برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است: آزمون های پایان ترم «آزمایشگاه های فیزیک 1 و 2» و «فیزیک عمومی» به صورت حضوری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 آذرماه مطابق با ساعت تدریس و با حضور حضور دانش آموزان در جلسه امتحان الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید