اقدام جدید سکوی خانگی برای توزیع آثار مناسب کودکان / امشب تلویزیون “گزارش آشوب” پخش می شود – اخبار رادیو و تلویزیون – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در بسته خبری امروز صدا و سیما ، اخباری مانند همکاری پلتفرم خانگی با یک سایت تحلیلگر برای پخش تخصصی آثار متناسب با سن کودکان ، پخش “شهر امن” از شبکه 5 و “روزها” آزادی “در افق ، استان های صدا و سیما برای درگذشت مادر شهریاری شهید ،” رهانا “در صفحه نمایش” سینمای کوتاه “در آی فیلم و رونمایی از مستند” گزارش آشوب “در تلویزیون با جزئیات آورده شده است:

راه اندازی بستر خانگی با سایتی برای توزیع آثار کودکان

فیلیمو ، با همکاری کودومو ، آثار منتشر شده را برای کمک به خانواده ها بررسی کرده است.

فیلیمو برای کمک به خانواده ها در تماشای محتوای کودکان ، با Kodomo ، یک سایت تجزیه و تحلیل داده ها همکاری کرده است تا درام ها و انیمیشن هایی را نشان دهد که به طور ماهرانه سعی می کنند به والدین در تماشای محصولات برای کودکان کمک کنند.

این امر به والدین کمک می کند تا اثرات مناسب سن خود را به فرزندان خود نشان دهند.

کدومو هر ماه ده ها محصول Filimo را مرور می کند تا پیشنهادات والدین خود را در مورد هر محصول در قالب نظراتی مانند “آنچه والدین باید بدانند” ، “درباره بچه های خود صحبت کنید” و “انیمیشن یا داستان فیلم” ارائه دهد. به

“دردسر” ، “ریو 2” ، “مولانگ” ، “توربو” ، “بارباپاپا” ، “پت و مت” ، “پنگوئن های ماداگاسکار” ، “دره مومن” ، “ابی هچر” ، “روح سوار” ، “اسب آزاد” “لئو و تیگ” ، “النا آوالور” ، “اینشتین کوچک” ، “حسنا کوچک” ، “کریسمس با پاک کننده” ، “سید دانشمند” ، “فصل موج” ، “سوار 2″ ، ” کوری کارسون در هالووین “” ماجراهای پدینگتون “و” ماشین 3 “برخی از عناوین انیمیشنی هستند که با همکاری کودومو و فیلیمو منتشر شده اند.

کودومو گروه بزرگی از مادران و پدران ، مربیان ، استادان و متخصصان است. بر اساس تحقیقات ، این گروه به آموزش کودکان و نوجوانان از طریق رسانه مشغول است و دائما در حال گسترش است.

“شهر امن” به اولین مراحل پس از حادثه می پردازد

برنامه “شهر امن” کاری از گروه اجتماعی شبکه 5 است که یکشنبه ها و سه شنبه ها روی آنتن می رود.

«شهر امن» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی و با حضور سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره حوادث جاده ای تهران بزرگ روی آنتن می رود و در قسمتی که فردا 7 شهریور پخش می شود به موضوع اولین اقدام رانندگان پس از تصادف

مجتبی احمدی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی گفت: بسیاری از رانندگان نمی دانند پس از تصادف چه باید بکنند و این باعث اضطراب ، وحشت و اتفاقات بعدی می شود.

احمدی ادامه داد: در برنامه تلویزیونی «شهر امن» با درخواست مکرر مخاطبان ، این موضوع را بررسی می کنیم تا مخاطب بداند بعد از حادثه در پاساژهای مختلف با هر حجم حادثه چه باید بکند. سرهنگ مومنی ، رئیس اداره حوادث پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه روز یکشنبه این موضوع را بررسی می کند تا شرایط استفاده از خدمات طرح طراحی طرح حضور پلیس در محل و حفظ یا ایجاد اختلال در صحنه حادثه را مورد بحث قرار دهد.

برنامه «شهر امن» روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 7 صبح با اجرای صدیقه مرادی روی آنتن شبکه 5 سیما روی آنتن می رود.

پیام تسلیت معاون استاندار صدا و سیما درگذشت مادر شهریاری

در پی درگذشت مرحوم قمرتاج زینالی ، مادر گرانقدر دانشمند هسته ای کشورمان ، شهید مجید شهریاری ، علی دارابی پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام دارابی معاون امور استان های صدا و سیما آمده است: خبر درگذشت مرحوم مغفوره سرکار خانم قمرتاج زینلی مادر بزرگوار دکتر مجید شهریاری دانشمند هسته ای باعث اندوه بزرگی در قلبش بانوی با ایمان که خود گرمای جدایی فرزند شهید را داشت با صبر و حوصله به زینب کبری (س) لبخند زد ، بر آن درد طاقت فرسا صبورانه لبخند زد و با گشاده رویی و حمایت خود در ساخت سریال «صبح روز آخر» «و به مقام علمی و خدمات انقلابی شهید مجید شهریاری توجه کرد و در ماندگاری نام آن شهید نقش مهمی داشت.

معاون امور استانهای رسانه ملی با خوش آمد گویی به روحیه بالای مادرانی که فرزند شهید را مانند شهید شهریاری در آغوش گرفتند و فرزندانشان ساختند ، اظهار داشت: ضمن تسلیت درگذشت این بانوی مومن و مادر مهربان و صبور ، خداوند متعال را برای روح پاکش شکر گزارم. متوفی مدارج عالی ، همراهی با اسوه صبر ، حضرت زینب کبری (س) ، و برای خانواده محترم و بازماندگانشان ، جمیل را آرزوی سلامتی و صبر دارم.

“روزهای آزادی” در قالب شبکه افق

مجموعه مستند روزهای آزادی از افق سیما مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما ، بازگویی وقایع تاریخی ، به ویژه آنچه استکبار جهانی برای مردم مظلوم در نقاط مختلف جهان به ارمغان آورده است ، بسیار مهم است زیرا این بازگویی ها خود می تواند باعث وقوع چنین رویدادهایی در تاریخ و سایر موارد شود. ملت ها به

یکی از راه هایی که می توان برای بازگویی چنین رویدادهایی استفاده کرد ، تولیدات فرهنگی است که مجموعه مستند روزهای آزادی یکی از نمونه های موفق آن است.

این مجموعه مستند توسط وحید فرجی کارگردانی شده و در مرکز بسیج صدا و سیما تهیه شده است و مجری آن فرهنگسرای میثاق است. تولید این مستند بیش از دو سال به طول انجامید و تحقیقات آن بر اساس اسناد متعددی است که طی چند دهه گذشته در نقاط مختلف جهان و همچنین ایالات متحده منتشر شده است. برخی از این اسناد اخیراً و حتی در زمان تحقیق و تولید این مستند منتشر شده است.

این کارگردان پیش از این مستندهایی درباره استفاده آمریکا از سلاح های نامتعارف در جهان و تاثیرات زیست محیطی و انسانی این سلاح ها از جمله “جنگ پنهان” ، “متولد روی زمین” و “خاطرات نارنجی” ساخته است. حساب می کنند.

این مستند تاریخ مداخله آمریکا در نقاط مختلف جهان پس از جنگ جهانی دوم را با استفاده از روشهای مختلف از جمله کودتا ، تحریم اقتصادی ، جنگ روانی و جنگ نظامی شرح می دهد. این مجموعه مستند تنها ده نمونه از مهمترین مداخلات جهانی ایالات متحده را پوشش می دهد. هر بخش شامل کشور یا منطقه ای از جمله گواتمالا ، کنگو ، ویتنام ، اندونزی ، کوبا ، شیلی ، پاناما ، آمریکای مرکزی ، افغانستان و عراق است.

داستان این مستند 10 قسمتی با موفقیت کودتا در ایران و علیه دولت محمد مصدق آغاز می شود و قرار است از امروز (شنبه) ساعت 17 بعد از ظهر مهمان خانه مخاطبان باشد.

«رهانا» روی پرده «سینمای کوتاه» در آی فیلم

امشب فیلم 25 دقیقه ای “رهانا” در برنامه “سینمای کوتاه” که وارد فصل جدید خود شده است ، با حضور کاظم دانشی ، توسط مخاطبان آی فیلم در کشور شنیده و نظر داده می شود.

“رهانا” ، اولین فیلم کوتاه داستانی کاظم دانشی ، به زبان عربی تولید شده است و بازیگران ایرانی آن به زبان عربی صحبت کرده اند و داستان آن در فضای ملتهب و جنگی سوریه روایت شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دختر یک تک تیرانداز سوری به نام رهانا توانسته تعداد زیادی از نیروهای داعش را بکشد.

صدف اسپهبدی ، علیرضا مهران ، پوریا قاسمی پور ، محسن صادقی ، علی سنگینی ، عبدالرضا آشتیانی ، حسین ولی زاده و دیانا شفیعی در این فیلم بازی کرده اند.

«رهانا» محصول سال 1396 است و سال گذشته در قسمت هنر و تجربه به نمایش درآمد.

فیلم ها می توانند امشب ساعت 23:30 در “سینمای کوتاه” به تهیه کنندگی علی اکبر صدیقی این اثر را تماشا کنند. این برنامه فردا ساعت 07:30 و 19:30 بازپخش می شود.

رونمایی از مستند “گزارش آشوب” در تلویزیون

روایتی صریح از خونین ترین سال تاریخ معاصر ایران!

مستند گزارش هرج و مرج ، به کارگردانی محمدرضا گیوویچیان و تهیه کنندگی رضا کریمی ، به آشوب های سال 1981 می پردازد. این مستند که روایتی از خیانت های گروهک تروریستی منافقین در دهه 81 است و برای اولین بار دیده نشده را به تصویر می کشد تصاویر مراسم تشییع پیکر شهدای رجایی و باهنر ، امشب (شنبه) ساعت 23:30 از شبکه سوم سیما پخش می شود. گزارش شورش تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید